הרשמה

המשחק Battlefield 1 בחינם עבור מנויי ה-Xbox Live Gold במהלך סוף השבוע

חגיגה גדולה של Battlefield 1 במהלך סוף השבוע ועד לסוף החודש עבור שחקני כל הפלטפורמות

הנחות משמעותיות וגרסאות התנסות - EA ממשיכים בהטבות לשחקנים

לא מעט חדשות נחמדות יש בעולם של Battlefield 1 במהלך סוף השבוע הנוכחי, וזה נוגע גם לשחקני ה-PlayStation 4, Xbox וגם לשחקני המחשב.

בתחום ה-Xbox, כחלק מתכנית ה-Xbox Free Play Days, המשחק Battlefield 1 יהיה זמין בחינם למנויי ה-Xbox Live Gold החל מה-22 לספטמבר עד ל-24 לספטמבר. הגישה החינמית הזו למשחק כוללת כמובן את מצב הקמפיין של המשחק ומפות המולטיפלייר הבסיסיות. במהלך הזמן הזה, גרסת ה-Revolution של Battlefield 1 תימכר במבצע של 40% הנחה. במידה וטרם שמעתם על גרסת ה-Revolution, מדובר בגרסא של המשחק שכוללת גם את המשחק הבסיסי, ביחד עם כל ההרחבות שיצאו וההרחבות שיגיעו בעתיד - כל זה במחיר של 60 דולר (לפני ההנחה הצפויה השבוע).

כמובן שגם במקרה זה כמו במקרים אחרים של גרסאות התנסות של משחקים, כל התקדמות שתעשו במשחק, הכל ימשיך אתכם למשחק המלא ברגע שתחליטו לרכוש אותו.

בגזרה של המחשב ושאר הפלטפורמות, כחלק מה-Revolution Battlefest, החל מהיום ועד ל-30 לספטמבר, ההרחבות They Shall Not Pass ו-In the Name of the Tsar יהיו זמינות לכל האנשים שרכשו את המשחק להתנסות. ההתנסות כמובן כוללת את כל המפות החדשות, המודים והנשקים החדשים.

אם כל זה לא מספיק לכם, אז גם גרסת הפרימיום של המשחק תימכר השבוע ב-40% הנחה בכל הפלטפורמות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:33 20.09.2017 | רוי רוי (אורח)

    בפוסט "עבור שחקני כל הפלטפורמות" בכותרת של הכתבה "בחינם עבור מנויי אקסבוקס לייב" ._.

  2. 2

    18:56 20.09.2017 | לרוי לרוי (אורח)

    מציע שתקרא את הכתבה חחח

  3. 3

       | פורסם ע"י