הרשמה

המפה Nivelle Nights תגיע לכל שחקני Battlefield 1 שלא רכשו את ההרחבה

תוכן חינם לכולם!

לא קניתם את ההרחבה? אל חשש, DICE כאן בשבילכם

הרחבת They Shall Not Pass הוסיפה למשחק מפה לילית שהציבה שחקנים בקרב יריות בתעלות קלאסטרופוביות וצפופות, בשונה מהמפות הענקיות שמוכרות לסדרה.

המפה הייתה זמינה רק למחזיקי ה-Premium Pass או לרוכשי ההרחבה הספציפית, אך כעת המפה צפויה להגיע לכל שחקני Battlefield 1, כך הכריזה DICE. מדובר בשינוי מבורך מכיוון שכך גם שחקנים שלא יכולים להרשות לעצמם לשלם על הרחבות יוכלו ליהנות גם הם מהתוכן החדש ש-DICE מספקת למשחק. יותר שחקנים = יותר הנאה, לא?

עם זאת, בגלל הפופולריות הגדלה של המשחק, לא נראה כי לחברה יש אינטרס להפוך את זה לדבר קבוע ולתת גישה לתוכן שאמור להיות זמין רק לאלו שמחזיקים בהרחבה שמכילה אותו.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:56 02.11.2017 | WarFox89 WarFox89

    המודל של הפרמיום תוכן והחלוקה של בסיס השחקנים לתוכן בתשלום צריך להיעלם מעולם הגימינג. הבעיה של BF1 זה שהוא נפל בדיוק באמצע המגמה של מעבר מ-DLC בתשלום ו"פרמיום" לבין גישה של "שירות" לטווח ארוך עבור המשחק. EA מנסה לעשות את השינוי הזה בזמן חייו של המשחק ולא ממש הולך להם לכיוון הזה או הראשון כי מצד אחד אנשים כבר לא רוצים לשלם יותר ולקנות פרמיום ומצד שני אלה שכן קנו סובלים מקהילה מאוד קטנה ומצומצמת של אנשים שמשחקים בתוכן הפרמיום הזה ומצד שלישי ואחרון הם לא יכולים פתאום לאחד חזרה את בסיס השחקנים ולפתוח את כל התוכן לכולם מכיוון שזה יפגע באלו ששילמו יותר עבור הפרמיום שלהם. וזאת אחת הטעויות הכי גדולות של המשחק הזה. אני מקווה שהם למדו לקחים והדברים הולכים להשתנות ב -BF 2018.

  2. 2

       | פורסם ע"י