הרשמה

ההרחבה השניה של Call of Duty: World War 2 זמינה כעת ב-PS4

3 מפות חדשות, משימה חדשה במוד War ופרק זומבים חדש

שחקני המחשב וה-Xbox One צפויים לקבל את ההרחבה בחודש הבא

חבילת ההרחבה השניה של המשחק Call of Duty: World War 2 זמינה כעת עבור שחקני המשחק בקונסולת ה-Playstation 4. 

ההרחבה החדשה נקראת The War Machine והיא מביאה עימה שלושה מפות חדשות למשחק: Egypt, Dunkirk ו-V2. במפה Egypt השחקנים ילחמו מסביב לפירמידות הגדולות של מצרים ועוד מבנים היסטוריים מוכרים אחרים. במפה Dunkirk השחקנים יצטרכו להתמודד עם סביבת חוף גדולה, פתוחה ומסוכנת שכוללת גם אזורים פנימיים צפופים. מצד שני, יש את המפה V2 שאמורה להציע לשחקנים משחק מהיר וקצבי יותר באתר סודי לבדיקת טילים בגרמניה. 

בנוסף למפות הללו, ההרחבה מוסיפה משימה חדשה למוד ה-War. המשימה נקראת Operation Husky והיא פותחה בשיתוף פעולה עם Raven Software. המשימה כמובן מבוססת על הסיפור האמיתי של פלישת בעלות הברית לסיציליה, ובמשימה זו השחקנים אוספים מודיעין על המיקום של נמלי האויב ומעבירים את המידע בחזרה למפקדה. בנוסף, משימה זו מוסיפה למשחק מכניקה חדשה ומעניינת: Dogfights או קרבות אוויר. במידה והשחקנים יצליחו לעבור את 2 השלבים הראשונים של המשימה, הם יוצבו בתא טייס של מטוס והמשימה שלהם תהיה להגן על המפציצים שלהם מפני התקפות מדינות הציר. 

ההרחבה מסתכמת בפרק חדש למוד ה-Nazi Zombies שנקרא The Shadowed Throne. ע''פ המפיצה Activision, הפרק הנ''ל לוקח את הסיפור של מבצע ברברוסה לרמה חדשה לגמרי. הפרק לוקח אותנו לברלין, היכן שצבא המתים של Doktor Straub מנסה לטהר את העיר מבעלות הברית. 

כאמור, שחקני ה-PS4 יכולים לרכוש כעת את החבילה The War Machine עבור 15 דולר. החבילה הנ''ל כמובן כלולה ב-Season Pass ביחד עם ההרחבה הראשונה, The Resistance, עבור 50 דולר. Activision טרם הכריזה על מועד הגעת ההרחבה החדשה לשחקני המחשב וה-Xbox One, אבל על פי ניסיון העבר, זה יקרה כנראה בחודש הבא. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י