הרשמה

כל הפרטים על הבטא הקרובה של Call of Duty: World War 2

כל מה שאתם צריכים לדעת

יש גם טריילר שמציג את הדברים בצורה נוחה יותר

הבטא של Call of Duty: World War 2 תחל מאוחר יותר החודש, וכעת יש לנו את כל הפרטים לגבי מה שמצפה לנו. 

מפות המולטיפלייר שהבטא תכיל הם Pointe Du Hoc, Ardennes ו-Gibraltar. על פי המפתחת Sledgehammer Games, יהיו "לפחות" 3 מפות מולטיפלייר, לכן יש להניח שעוד מפות יתווספו ככל שיעבור הזמן. מצבי המשחק שהמולטיפלייר יכלול יהיו Team Deadmatch, Domination, Hardpoint וכמובן המוד החדש והמסקרן War, שבו נוכל להתנסות ב-Operation Breakout, שזו משימה שמתוארת כ"חוויה הראשונה של מוד ה-War". 

שחקני הבטא יוכלו גם להתנסות לראשונה במערכת ה-Divisions החדשה, שהיא התחלופה של פונקציית Create a Class הקלאסית של משחקי Call of Duty. מערכת ה-Divisions תכלול לעת עתה בבטא את ה-Infantry, Expeditionary, Airborne, Armored ו-Mountain Divisions, אבל ההתקדמות תהיה מוגבלת ותהיה גישה למספר מוגבל של נשקים ואביזרים אחרים. 

"הבדיקה הזו של ה-Private Multiplayer Beta תכלול מבוא לחלק מגרף ההתקדמות של החייל והדברים הבסיסיים של ה-Divisions, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לשמוע את התחושות שלכם. העיצוב הסופי עוד צריך לעבור ליטושים עד להשקה הרשמית", אמרו ב-Sledgehammer Games. 

על מנת להקל על כולנו, יש גם טריילר מיוחד שמציג את כל הדברים שהבטא תכלול. חשוב להגיד שהבטא לא תכלול את המרחב החברתי החדש Headquarters, ביחד עם Supply Drops ותמיכה ב-esports. כל זה יגיע בהשקה הרשמית.

הבטא של World War 2 תיפתח כאמור ב-25 לאוגוסט ותפעל עד ל-28 לאוגוסט עבור שחקני ה-PS4, כאשר ב-1 לספטמבר הבטא תיפתח גם לשחקני ה-Xbox One עד ל-4 לספטמבר. תוכלו להבטיח לעצמכם גישה לבטא במידה ותבצעו הזמנה מוקדמת למשחק. 

Call of Duty: World War 2 יושק ב-3 לנובמבר עבור הקונוסלות PlayStation 4, Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:44 16.08.2017 | יאיר יאיר (אורח)

    אז מי שלא הזמין לא יוכל לשחק בבטא?

  2. 2

    11:23 17.08.2017 | אריאל רחמימוב אריאל רחמימוב

    לצערנו הרב לא.

  3. 3

    23:59 25.08.2017 | גבי גבי (אורח)

    תאמת גם מיש לא מזמין יוכל לשחק בבטא אפר דרך האינטרנט להשיג קוד לבטא במהירות בלי בעיה בדקתי

  4. 4

       | פורסם ע"י