ב-Sledgehammers מנסים להפוך את מוד הזומבים של WW2 למפחיד ואינטנסיבי יותר
אתר Game Informer השיק לפני מספר ימים את גיליון ספמטבר של המגזין שלהם, והחלק העיקרי של הגיליון היה כמובן Call of Duty: World War 2.
כחלק מהעבודות על הגיליון, אנשים מהאתר זכו לבקר אצל Sledgehammer Games ולהתנסות במוד הזומבים החדש. מנהל הקריאייטיב של המוד, קמרון דייטון (Cameron Dayton) ומנהל הפיתוח הבכיר ג'ון הורסלי (Jon Horsley) סיפרו בסרטון מיוחד על איך הצוות מתכנן להשתמש בנקודת המבט המיוחדת של Sledgehammer Games (הרבה מחברי הצוות עבדו בעבר על Dead Space) על מנת ליצור חוויה אינטנסיבית ומפחידה יותר עבור השחקנים.
בנוסף, אנו מצרפים גם את הסרטון שכולל את ההתנסות של אותו צוות במוד הזומבים במהלך הביקור.
תגובות
1
| פורסם ע"י