הרשמה

Naughty Dog: סדרת Uncharted היא הרבה יותר מניית'ן דרייק בלבד

וזו הסיבה שבגללה נשחק בתור דמות אחרת ב-The Lost Legacy

צוות המפתחים: "זה פשוט קרה עוד לפני שידענו. נוצר בפנינו משחק באורך מלא."

לקראת השקת Uncharted: The Lost Legacy בהמשך החודש, סוני שיחררה סרטון חדש ומגניב שבו מפתחים ב-Naughty Dog משתפים את הצופים במחשבותיהם בכל הקשור לפיתוח המשחק. בניגוד לשאר הכותרים בסדרה, ניית'ן דרייק לא יככב בתור הדמות הראשית ואת מקומו תתפוס קלואי פרייז'ר, יחד עם נדין רוס מ-Uncharted 4 לצידה.

לדברי מנהל הקריאייטיב של המשחק, שון אסקייג (Shaun Escayg), המפתחת Naughty Dog התרחקה מדרייק ב- The Lost Legacy: "הרגשנו שכיסינו את הסיפור שלו מכל הצדדים ב- Uncharted 4. רצינו למצוא קאסט חדש של דמויות שממש יוכל להמשיך את המורשת של Uncharted." מנהל המשחק, קורט מרג'נאו (Kurt Margenau), הוסיף שחשוב שהמעריצים יבינו שסדרת Uncharted היא הרבה יותר מניית'ן דרייק בלבד.

בסרטון, מדברים המפתחים על כך שהם תפסו את The Lost Legacy בתור משהו קטן יותר ומכונס יותר, אך כשתהליך הפיתוח התקדם, הצוות הרחיב את הגודל וההיקף של המשחק. "זה פשוט קרה עוד לפני שידענו. נוצר בפנינו משחק באורך מלא."

Uncharted: The Lost Legacy עשוי להתהוות מבחינת גודלו לכותר שלם, כמו יתר המשחקים, כך מקווים ב-Naughty Dog. בעבר, Naughty Dog שקלו לפתח יותר את הדמויות של סאם וסאלי במשחק החדש, בטרם החליטו על קלואי ונדין.

Uncharted: The Lost Legacy יושק ב-22 באוגוסט עבור ה-PlayStation 4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:09 08.08.2017 | עמית עמית (אורח)

    ההחלטה שלהם נכונה,strong femail charecters forever!!

  2. 2

       | פורסם ע"י