לפי הבדיקה שנעשתה, 17 מיליון האנשים שדיברו על E3 התחילו להיספר מה-9 ביוני, יום לפני EA Play ועד סוף הכנס
במהלך שבוע שעבר התקיים כנס E3 וכמו בכל שנה גם השנה, הגיעו אלינו המון הכרזות, טריילרים ומידע על המשחקים החמים מהחברות הכי גדולות בתחום.
על פי מחקר שמבוסס על נתונים מהרשת החברתית הכי גדולה בעולם - פייסבוק, עולה שהמותג שעליו דיברו הכי הרבה היה Sony ובזמן מסיבת העיתונאים של Sony, יותר מ-250,000 דנו על המוצרים של Sony. קצת יותר מ-200,000 דנו על התערוכה של מיקרוסופט, על EA Play דיברו קצת פחות מ-200,000 ולבסוף היו 110,00 אנשים דיברו על נינטנדו בזמן ההצגה שלהם.
המשחק עליו דובר הכי הרבה היה Star Wars: Battlefront 2 עם כמעט 110,000 אנשים שדיברו עליו בזמן ההצגה של EA. המשחקים Assassin's Creed: Origins, God of War ו-Spider-Man עם כמעט 50,000 אנשים שדנו במהלך הצגתם. Super Mario Odyssey זכה ל-30,000 תגובות כשהוא הוצג.
אחרי Battlefront 2 נמצאים Destiny 2 ו-Call of Duty: WW2 מבחינת כמות התגובות בין ה-12 וה-15 ליוני.
בנוסף לנתונים אלו, צפו בשירות הסטרימינג Twitch.tv יותר מ-5.5 מיליון שעות של תוכן מ-E3.
E3 2017 נפתחה לציבור הרחב ב-13 ביוני ולפי Entertainment Software Association, ESA, הגיעו לאירוע השנה כ-68,400 מבקרים.
מספרים אלו גדולים ב-30% משנה שעברה, אך האירוע השנה גם היה פתוח לציבור הרחב.
תגובות
1
16:35 19.06.2017 | מאור (אורח)
פשייי ח-ז-ק!
2
10:17 21.06.2017 | WarFox89
היה אירוע ממש נחמד - עכשיו רק צריך שגם המשחקים יעמדו בסטנדרט של ההייפ סביבם.
3
| פורסם ע"י