הרשמה

כל מה שאנחנו יודעים על Anthem, משחק הפעולה-הרפתקאות החדש מבית Bioware

ניתחנו את הטיזר של המשחק יחד עם ההצהרות של EA ויצרנו תמונה מעורפלת של מה ש-Bioware מכינה לנו

טריילר המשחקיות ייחשף הלילה במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

במהלך העבודה על Mass Effect: Andromeda, עבדה Bioware על משחק משחק חדש באופן חצי סודי, שנחשף אמש במסיבת העיתונאים של EA. הטיזר שהוצג היה קצר מאוד והותיר אותנו עם המון שאלות, שעליהן אנו מקווים לקבל תשובות במהלך מסיבת העיתונאים של מייקרוסופט ביום שני, שם יוצג טריילר המשחקיות הרשמי של המשחק. בינתיים, אפשר לנתח את הטיזר מאמש יחד עם ההצהרות של EA כדי ליצור תמונה מעורפלת על מה ש- Bioware מכינה לנו.

Anthem יושק בסתיו 2018

בהתחלה, היה המשחק מתוכנן לאביב 2018, שכן כך צוין בעמוד ה-YouTube הרשמי שלו. מסתבר שזו הייתה טעות והיא תוקנה מאז בעמוד.

לא מדובר במשחק תפקידים

Anthem מתואר על ידי EA כמשחק פעולה-הרפתקאות ולא כמשחק תפקידים. יחד עם זאת, מנכ"ל EA, אנדרו ווילסון (Andrew Wilson), ציין שאנחנו יכולים לצפות ל"פיתוח דמויות והתקדמות בסיפור בצורה ש-Bioware ידועה בזכותה". הדרך שבה Bioware מספרת את הסיפור ומפתחת את הדמויות דווקא מתאימה למשחקי תפקידים, כך שאנחנו עדיין מעט מבולבלים. בהתבסס על הטריילר, המשחק נראה בסגנון של משחק יריות וציד מפלצות שמזכיר את Destiny.

המשחק יתנהל ב"זמן אמת"

"המשחק הזה מבוסס על זמן אמת, ובמהלך תהליך הקריאייטיב, החלטנו להוסיף עיצובים חדשים לצד החברתי של המשחק עבור השחקנים שלנו", אמר ווילסון. לאור דבריו, חייב להיות למשחק רכיב מולטיפלייר, מה שמצביע על כך שייתכן ומדובר במשחק יריות קואופרטיבי.
מה שלא ברור הוא איך סגנון הסיפור ודרך פיתוח הדמויות של Bioware תשתלב כאן. יכול להיות שנראה משימות קואופרטיביות ואיסוף שלל שיעבירו את הזמן בין משימות סיפור, שהטיזר כנראה רמז על כך בהתבסס על הציטוט "הסיפור לא נגמר כאן, זאת רק ההתחלה". אבל מדובר רק בהשערה.

יש בו מפלצות

בהתחשב בכך שלא ראינו שום דבר מאיים אחר מחוץ לחומה, אנחנו מניחים שהחיות האלו הן האויב העיקרי שלנו. עם זאת, מדובר ב- Bioware, כך שיכול להיות שיתווסף למשחק איום חכם יותר שיניע את הסיפור. הסצינות של החיילים שלובשים חליפות מיוחדות עשויות לסמל שהמשחק יתרחש בכוכב אחר ולא בכדור הארץ.

נצטרך לקבל החלטות

לפי הטיזר, "תיאלצו לחיות עם ההחלטות שתקבלו, או למות בלנסות לשנות אותן". ייתכן שמדובר בקלישאה דרמטית, אבל נראה לנו די ברור שקבלת ההחלטות מקבלת דגש במשחק, אין הרבה ציטוטים לאורך הטיזר, כך שיהיה מוזר לכלול אחד כזה בלי סיבה. החלק השני של המשפט קשה יותר לפירוש. האם זה אומר שננסה לשנות את העבר שלנו? אין לדעת בינתיים, אך נמשיך לחכות למסיבת העיתונאים של מייקרוסופט הלילה בחצות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:05 12.06.2017 | עזרא עזרא (אורח)

    זה לא אקסלוסיבי לאקס בוקס נכון?

  2. 2

    23:17 12.06.2017 | כרגע, סתם אחד כרגע, סתם אחד (אורח)

    לא, כתוב שם ש4k לא יהיה זמין בכל פלטפורמה אז אני מניח שיש יותר מאחת....

  3. 3

       | פורסם ע"י