הרשמה

The Last of Us 2: חדשות ושמועות

כל מה שרציתם לדעת על The Last of Us 2 ולא העזתם לשאול

עד הכרזת פרטים נוספים על המשחק, שנקבל כנראה ב-E3, ריכזנו לכם את כל מה שאנחנו יודעים עליו עד עכשיו

Naughty Dog הכריזה לפני מספר חודשים על משחק המשך לכותר המצוין שלהם, The Last of Us. בהתחשב בכך שהמשחק הראשון קיבל אין-ספור שבחים והוכתר כיצירת מופת הודות לסיפור האמוציונאלי והמצוין והדמויות האנושיות שלו, ההכרזה על פיתוח משחק המשך לא הייתה מפתיעה.

The Last of Us 2 הוכרז בכנס PlayStation Experience 2016 באמצעות טריילר-טיזר, אך Naughty Dog ציינה כי המשחק עדיין בשלבי פיתוח מוקדמים כדי להרגיע את ציפיותיהם של המעריצים.

כעת, לקראת E3 2017, אנו מקווים שנקבל מעט יותר תובנות אודות התקדמות הפיתוח במסיבת העיתונאים של סוני ב-12 ביוני. בינתיים, ריכזנו לכם את כל מה שאנחנו יודעים על המשחק נכון לעכשיו.

על קצה המזלג:

  • מה זה? כותר ההמשך למשחק הפוסט-אפוקליפטי עטור השבחים, The Last of Us.
  • מתי ניתן יהיה לשחק בו? כנראה שניאלץ לחכות לא מעט זמן. ככל הנראה לקראת סוף 2018 – תחילת 2019.
  • על איזה פלטפורמה ניתן יהיה לשחק בו? PlayStation 4

טריילרים ותמונות

נכון לעכשיו, קיבלנו רק הצצה קטנטנה למשחק באמצעות אותו טריילר-טיזר לצד ההכרזה ב- PlayStation Experience 2016. למרות תהליכי הפיתוח המוקדם, הטריילר הציג סצנה קולנועית בכיכובם של אלי וג'ואל. אם לא הספקתם לצפות בטריילר, הנה הוא לפניכם:

תאריך השקה

לצערינו, לא קיבלנו אפילו הערכה גסה לגבי מתי יושק המשחק. כמו כן, Naughty Dog ידועה כחברה שנוטה לדחות את תאריכי ההשקה של המשחקים שלה, כך שקשה להאשים אותם בכך שלא ציינו דבר אודות התאריך של The Last of Us 2. עם זאת, יכול להיות שנקבל פרטים נוספים ב- E3.

מה אנחנו יודעים עד עכשיו:

למרות שהמשחק לא הביא חידוש ענק מבחינת המשחקיות, היה זה דווקא הסיפור שלו שהיכה גלים גם חודשים לאחר השקתו ובאופן טבעי, היינו מצפים ש- Naughty Dog תזרוק לנו עצם לגבי הכיוון שאליו הוא ילך. כרגע, אנחנו יודעים שהסיפור של The Last of Us 2 יתרחש 5 שנים לאחר אירועי המשחק המקורי ושאלי תהיה הדמות הראשית אותה נשחק. ג'ואל יופיע במשחק אבל אם מסתמכים על טריילר ההכרזה, כנראה שהוא יהווה דמות פסיבית יותר. כמו כן, אנחנו יודעים שאלי ממש כועסת על משהו או מישהו והיא מחפשת נקמה. היא מבטיחה להרוג "את כולם עד האחרון שבהם". עדיין לא ברור מי זה "הם" אך ניתן להעריך שמדובר ב- Fireflies, אותו קומץ מורדים בעל כוונות טובות שבסופו של דבר מתגלים כחבר'ה הרעים בסיפור. כעס, שנאה ונקמה יהיו המוטיבים המרכזיים בסיפור כך שאנו מצפים שהוא יהיה רכבת הרים אמוציונאלית.

הנוכחות של ג'ואל, כאמור, עשויה להיות הרבה יותר פסיבית וכתוצאה מכך, אף עלתה השערה שלפיה הוא למעשה מת ורק מתגלה לאלי במחשבותיה. עוד שוער כי תחושות הכעס והנקמה של אלי יופנו כלפי אלה שגרמו למותו. תיתכן אפשרות כזו אך כאמור, מדובר בהשערה טהורה בלבד.

אלי, לעומת זאת, היא אחת מהדמויות המרעננות ביותר שראינו בתעשייה, כך שיהיה מסקרן לראות כיצד Naughty Dog יפתחו את הצד שלה בסיפור בתור הדמות הראשית. מנהל הקריאייטיב של המשחק, ניל דרוקמן (Neil Druckmann) ציין כי הסיפור יתמקד במערכת היחסית בין ג'ואל לאלי והוא יהיה סבוך וגדול יותר מזה של המשחק הראשון. הציפיות לסיפור מופתי עלו אף יותר לאחר שנחשף כי האלי גרוס (Halley Gross), אחת מהתסריטאיות של הסדרה WestWorld, תהיה שותפה לכתיבת עלילת המשחק.

משחקיות:

לא הרבה נאמר על המשחקיות עד לשלב זה. ניל דרוקמן אמר ב- PSX Panel שעשויים להיות שינויים כאלה או אחרים במשחק עצמו, שכן אלי שונה מג'ואל: "המשחק עם אלי שונה מהמשחק עם ג'ואל. חלק מהדברים במשחק פיתחנו ואת חלקם המצאנו מחדש. בסופו של דבר נחשוף הכל."

זו לא תהיה הפעם הראשונה שנזכה לשחק בתפקיד אלי. המשחק הראשון שם אותנו בנעליה למשימה קצרה, אך מטרת המשימה הזו הייתה בשביל לגרום לנו להרגיש שהיא חלשה מג'ואל. נותר רק לקוות שהיכולות שלה יורחבו במשחק ההמשך.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:40 05.06.2017 | francis zach morgan francis zach morgan (אורח)

    אז איך הוא נקרא? the last of us 2 או part 2? לא יודע אם זה משנה כל כך.

  2. 2

    18:03 05.06.2017 | Hercules Hercules (אורח)

    דרוקמן אמר שהוא מעדיף לקרוא לזה PART 2 בגלל שזה ההמשך כמעט הישיר מהראשון

  3. 3

    07:46 06.06.2017 | Can't wait for part 2 Can't wait for part 2 (אורח)

    The last of us the best game ever made!!!

  4. 4

    13:41 06.06.2017 | למה למה (אורח)

    למה רשמתם תאריך השקה אם אין תאריך השקה?לא חידשתם כלום וגם אם רשמתם שמועות,אין גם שמועות של תאריך השקה אז סתם הלהבתם...לא קול

  5. 5

       | פורסם ע"י