הרשמה

שחקן מ-Stranger Things חושב שהעונה השנייה תרגיז הרבה אנשים

הרבור משתמש בדוגמה הטובה ביותר שעולה על הדעת - גלידות

דיוויד הרבור, השריף בסדרה "Stranger Things" טוען כי לדעתו אנשים רבים יתעצבנו מהשינוי של העונה השנייה בסדרה, וכי הצוות כולו חש לחץ עצום ואחריות כבדה כרגע.

דיוויד הרבור (David Harbour), השחקן שמגלם את השריף  ג'ים הופר (Jim Hopper) בסדרה "Stranger Things", אמר כי "לדעתו העונה השנייה תרגיז לא מעט אנשים".

הרבור טוען כי העונה השנייה לקחה הרבה מאוד סיכונים, ואת הדבר הסביר בצורה מעניינת. "העונה הראשונה היא כמו גלידת וניל, כולם אוהבים גלידת וניל, היא מתוקה ונהדרת. אך לצערנו אי אפשר פשוט ליצור את גלידת הוניל עוד פעם, וצריך לחדש. לכן העונה השנייה היא גלידת תותי יער, גלידה שהרבה אוהבים, אך הרבה גם לא", אמר הרבור.

הרבור, הוסיף: "אנחנו עומדים לקחת הרבה סיכונים. אני חושב שאנשים עומדים להתעצבן. אני חושב שהם עומדים להיות נרגשים ומאושרים. כל זה עוד רחוק במובנים של עשיית המסע הזה".

בהמשך הראיון דיבר הרבור על עשיית העונה הראשונה. הצוות והשחקנים לא ציפו שהסדרה תהיה כזה להיט ותחולל כזה מהפך, ולכן הם עמדו בהרבה פחות לחץ מאשר עכשיו.

"אנחנו מרגישים מחויבות לאנשים. אני מבועת בדרך הזו, אני מפחד יותר בעונה הזו מאשר שהייתי בעונה הקודמת. הייתי מפוחד בעונה הקודמת. אבל אני יותר מפוחד בעונה הזו מכיוון שאנחנו יותר מודעים לכך שאנחנו לא רוצים לאכזב. בכל סצנה אני חושב בצורה הרבה יותר ספציפית, אני חושב הרבה יותר קשה. אנו חשים את הבעלות והחלק שלנו בדבר הנהדר הזה. ואנחנו גם מרגישים את הלחץ הזה."

העונה השנייה של "Stranger Things" תגיע אלינו בליל כל הקדושים ה-31.10 לנטפליקס השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י