הרשמה

הספין-אוף הראשון של Stranger Things תהיה סדרת אנימה

כבר ידענו שמתוכננות סדרות ספין-אוף, אך כעת יש לנו את הפרטים הראשונים לגבי העתיד של הפרנצ'ייז

הראשון מיני רבים?

בתחילת השנה חתמו Netflix עם האחים דופר (Duffer Brothers), יוצרי דברים מוזרים (Stranger Things), על חוזה חדש לפיו יפתחו האחים פרוייקטים נוספים עבור השירות לאחר סיומה של סדרת הענק, ואף אחד לא היה מופתע. ההצלחה של דברים מוזרים הובילה את השירות אל עבר שנים של שגשוג שנגמרו בכך שנטפליקס היא הראשונה שעולה לראש כאשר חושבים על שירות סטרימינג כלשהו. אף אחד גם לא היה מופתע כאשר הכריזו האחים שחלק מהפרוייקטים צפויים להיות סדרות בת של דברים מוזרים, וכעת יש לנו פרטים ראשונים על הסדרה הראשונה הזו.

האתר Whats On Netflix, שעוד לא פספס בשום מידע שסיפק על השירות, דיווח על כך שסדרת הספין-אוף הראשונה תקרא: "Stranger Things Tokyo" ותהיה סדרה מצויירת בסגנון אנימה. הסדרה צפויה לעקוב אחרי שני אחים תאומים בפרברי טוקיו שנקלעים לסיטואציה עם ה-Upside Down שמובילה אותם להרפתקאת ענק. הסדרה תתרחש בשנות ה-80 ומשום מה בחרו לציין שזוג האחים אוהבים מאוד משחקי מחשב, ואנחנו מאוד סקרנים לדעת אילו רפרנסים יהיו בסדרה. 

למרות שתאריך יציאה עוד לא ידוע, נאמר בדיווח שההכנות לסדרה כבר החלו ב-2021, כך שאפשר לצפות שהיא לא תגיע הרבה זמן אחרי סיום העונה החמישית של דברים מוזרים, שצפויה להכנס לצילומים במאי 2023. שמחים מהכיוון המעניין? או שדווקא הייתם שמחים לסדרת בת יותר סטנדרטית? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י