הרשמה

הפיראטים מותקפים: האקרים מאיימים להדליף את "שודדי הקאריבים 5" לרשת

נראה ששדדו את השודדים *בדבום פססט*

דיסני מסרבים בתוקף להיכנע לסחיטתם של עברייני הרשת ופנו לשירותם של ה-FBI

רגע לפני יציאתו לאקרנים, חברת דיסני (Disney) נפלה קורבן לסחיטה על-ידי האקרים שהצליחו לפרוץ אל מחשבי החברה ולשים את ידם על הסרט החמישי של "שודדי הקאריבים" - "נקמתו של סלזאר". כעת, ההאקרים מאיימים כי אם לא יקבלו את סכום הכופר הנדרש, יפיצו את הסרט החדש בכל רחבי הרשת. כל זאת, שבוע לפני יציאתו הרשמית לאקרנים ברחבי העולם. על-פי הדיווחים, ההאקרים דרשו מחברת דיסני סכום כסף עצום אשר ישולם בביטקוין - ולא הם יפיצו את הסרט בחלקים עד למועד הבכורה באקרנים.

דיסני מצדם מסרבים בתוקף להיכנע לסחיטתם של עברייני הרשת וכבר פנו לשירותם של ה-FBI. בעוד החברה טרם יצאה עם תגובה רשמית לתקשורת, המנכ"ל בוב איגר (Bob Iger) אישר לאתר ABC כי הדברים אכן מדויקים.

מומחה האבטחה המקוונת הקטור מונסג'ור (Hector Monsegur) אמר כי חברות ענק בסדר גודל של דיסני בעלות אמצעי-אבטחה הדוקים וכי יתכן שחברת צד שלישי היא האחראית למחדל. נכון להיום, זהות ההאקרים טרם נחשפה. יתרה מכך, קבוצת ההאקרים טענה כי הם אלו שניסו "לחטוף" את העונה החדשה של "כתום זה השחור החדש" של רשת נטפליקס ואף הצליחו לדרוש סכום עתק על מנת להחזירה לידיה של נטפליקס מבלי להדליפה.

"שודדי הקאריביים: נקמתו של סלזאר" עולה לאקרנים בארץ ב-25.5.17.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:26 18.05.2017 | ג'יימס ג'יימס (אורח)

    דיסני: "אל תשלמו". אני מתחייב שגם אם הסרט יהיה ברשת, אלך לראות אותו בקולנוע.

  2. 2

       | פורסם ע"י