הרשמה

Black Ops 3: Zombies Chronicles: המפות המשוחזרות נחשפות בסרטונים חדשים

הצצה ראשונה למפות הזומבים המשחוזרות ממשחקי CoD קודמים

דף הטוויטר של Call of Duty משתף אותנו בארבעה סרטונים שמחזירים אותנו אל העבר

חבילת מפות הזומבים החדשה של Call of Duty: Black Ops 3 שנקראת Zombies Chronicles תגיע קודם כל לקונסולת ה-PS4 בגלל הסכם הבלעדיות של Activision וסוני, ורק אחר כך למחשב ול-Xbox. אבל בנתיים, עמוד הטוויטר של Call of Duty מספק לנו 4 סרטונים; סרטון לכל מפה, שמדגימים את המפות הקלאסיות ממשחקים קודמים שחוזרים בגרסא מחודשת ל-Black Ops 3. 

הסרטון הראשון מציג את מפת הזומבים הראשונה, Nacht Der Untoten, שמוכרת לנו מ-Call of Duty: World at War. הסרטונים הללו כמובן לא מציגים עבורנו פרטים חדשים, אבל הם בהחלט מחזירים אותנו אל העבר.

שלושת הסרטונים הבאים מציגים את המפות: Verruckt, Shi No Numa ו-Kino Der Toten. ארבע המפות הללו שהוצגו מגיעות אלינו מ-World at War, ומאחר והחבילה כוללת 8 מפות בסך הכל, שאר המפות יבואו מ-Black Ops הראשון והשני. 

המפות Shangri-La, Moon ו-Ascension מגיעות אלינו מ-Black Ops המקורי, והמפה Origins מגיעה מ-Black Ops 2. הסרטונים של המפות הללו טרם פורסמו. 

החבילה Zombies Chronicles תגיע ל-PS4 ב-16 במאי, אבל אין לה עדיין תאריך השקה עבור המחשב ו-Xbox. ניסיון העבר מלמד אותנו שהרחבה של Call of Duty מגיעה בדרך כלל לפלטפורמה אחרת כחודש לאחר מכן, לכן יש לצפות לה באזור חודש יוני. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י