הרשמה

פרטים ראשוניים על כותר Need for Speed הבא

הפרטים המלאים ייחשפו בתערוכת E3 בחודש הבא

לאחר שבחודשים האחרונים היו דיווחים שהמשחק נמצא תחת פיתוח, כעת המפתחת מודיעה על כך באופן רשמי

חברת Ghost Games הודיעה שהיא תחשוף פרטים חדשים על כותר Need for Speed הבא במהלך תערוכת E3 בחודש הבא, אבל היא כן שיתפה במספר פרטים ראשוניים. 

ההודעה פורסמה בפוסט באתר הרשמי, ולפיה, המשחק הבא בסדרת Need for Speed יגיע לשוק לקראת סוף השנה הנוכחית. אמנם כבר פורסמו ידיעות בעבר על כך ש-Need for Speed חדש אכן מגיע, כעת זה מגיע מהמפתחת של המשחק באופן רשמי, ביחד עם מספר פרטים ראשוניים.

הפרט הראשון ואולי החשוב ביותר הוא שנוכל כעת לשחק במצב הסינגל פלייר של המשחק גם ללא חיבור אינטרנט, כלומר במצב Offline, וניתן יהיה לעצור את המשחק. בנוסף, המפתחת אומרת שפונקציית ההתאמה אישית תשחק תפקיד משמעותי יותר במשחק החדש, יהיו לא מעט מרדפי משטרה, מרוצי רחוב ותחרויות, וכל זה בשטח לא קטן שבו יהיה לנו הרבה דברים לעשות. 

"אין דבר יותר מספק מלדעת שעל הזנב שלך יש רכבי משטרה שרודפים אחריך בזמן שאתה קורע את כבישי העיר", נכתב בפוסט. כאמור, פרטים נוספים על המשחק ייחשפו במהלך מסיבת העיתונאים של EA בתערוכת E3 בחודש הבא, ואם זה לא מספיק, אז האנשים שיזכו לבקר במתחם יוכלו להתנסות במשחק החדש ביחד עם כותרים אחרים של EA. כמובן שמסיבת העיתונאים תועבר בשידור חי, וזה יקרה ביום שבת, ה-10 ביוני בשעה 22:00 שעון ישראל. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י