הרשמה

ביקורת - HyperX Cloud Revolver S

שמואל יצא לבדוק אם האוזניות החדשות של HyperX שוות את תג המחיר הגדול

למרות היתרונות הרבים של האוזניות החדשות של HyperX ישנם דברים שעדיין מטרידים את שמואל

אז עברתי לאוזניות לגיימרים רק לפני שנה בערך כשקניתי אוזניות Turtle Beach PX22 שראיתי שמוצעות למחירה באתר יד שנייה. אם להיות כנה, עד אז לא בדיוק שמתי לב לדברים האלה והסתפקתי באוזניות רגילות או הרמקולים של המחשב ואם להיות ממש ממש כנה, שמתי פס על "השטויות האלה" . אחרי הקנייה של אוזניות ה-Turtle Beach הבנתי שטעיתי לחלוטין ושזה עולם אחר לגמרי של איכות ונוחות ושבדברים האלה חבל שהתפשרתי עד עכשיו. אז עכשיו כשאני ילד גדול וחכם הרבה יותר, אני זוכה לנסות את האוזניות הכי יקרות ואיכותיות שיש לחברת HyperX להציע, ואנסה לסכם לכם מה אני חושב עליהן.

יוקרה היישר מהרגע הראשון

האוזניות מגיעות בקופסא מרופדת (מאוד מרופדת) בחלקה הפנימי וכוללת בתוכה את האוזניות עצמן - אוזניות HyperX Cloud Revolver S מסוג Over Ear, עם דרייבים בגודל 50 מ"מ, כריות לאוזניות בקוטר של כ-5 ס"מ כשגם הן וגם הקשת התחתונה מלאות בקצף זיכרון שעוזר לאוזניות להתאים את עצמן לצורת הראש של המשתמש (אפרט על כך יותר בהמשך). בנוסף האוזניות מגיעות עם כבל מאריך של 2 מטרים, המיקרופון הנשלף של האוזניות ותיבת סאונד שמתחברת למחשב עם USB עם כבל באורך של 2.2 מטרים ומשמשת גם כבקר של האוזניות האלו. מה שיפה באריזה שאיתה מגיעות האוזניות הוא שהיא גם יכולה בקלות לשמש כסוג של תיק הנשיאה של האוזניות: כפי שציינתי, האריזה מאוד מרופדת וגם אם היא טיפה גדולה, היא יכולה בקלות לשאת את כל האביזרים ולשמור על האוזניות היקרות במיוחד האלו. אה, והאוזניות גם כוללות הקדשה שכתובה על המכסה שזה טאץ' נחמד של HyperX. סה"כ, אחלה קופסא. זה אולי משהו מינורי אבל זה תמיד נחמד שאתה מקבל מוצר עם קופסא שאתה מרגיש ששווה לשמור אותה.

מבנה האוזניות

אוזניות ה-Cloud Revolver S מרגישות נפלא על הראש והשימוש בקצף זיכרון לחלקי הכרית והקשת הנמוכה גורם לכך שגם אחרי כל שימוש שלי באוזניות, אני עדיין מרגיש שהן הותאמו במיוחד בשבילי. האוזניות עצמן עשויות משילוב של פלסטיק קשיח ומתכת גמישה יחסית אך כזו שעדיין גורמת לאוזניות להתייצב במקום ולא להרגיש רופפות כשמשתמשים בהן הרבה ומורידים ומעלים אותם מהראש. מבנה השלד היציב יחד עם העיצוב המרשים בצבעי שחור וכסף מקנים לאוזניות תחושת יוקרה וסטייל של ממש. האוזניות עצמן שוקלות כ-360 גרם (370 עם המיקרופון) שזה קצת יותר כבד ממה שאני רגיל אליו אבל התרגלתי לאוזניות האלו מהר מאוד בעיקר בזכות הקצף שציינתי קודם לכן והעובדה שהקשת הנמוכה של האוזניות מחזיקה את הראש בצורה נהדרת. הכריות עצמן היו גדולות מספיק כדי לעטוף את האוזניים שלי ולסנן את רוב הרעשים שהגיעו מבחוץ, אבל יש לציין שלא את כולם: רעשים חזקים מאוד או מקרים בהם היו יותר מ-4 אנשים בחדר שדיברו בו זמנית וניהלו שיחה קולנית גרמו לכך שהצלחתי לשמוע חלק מהדברים שנאמרו שלא היו חלק מהמשחק/מוזיקה, כך שיש מצב שאם אתם משתתפים בתחרות או משחקים במקום הומה אדם עדיין תשמעו חלק קטן מאוד של הרעשים מסביב. עדיין, אין לי תלונות מיוחדות על המבנה שלהן ואני חושב שנעשתה כאן מלאכת מחשבת לגבי הבנייה של האוזניות הללו.

סאונד ומיקרופון

הסאונד שהאוזניות האלו מפיקות הוא פנומנלי. כשאני שומע מוזיקה כל צליל הוא חד וברור ואני מצליח להבחין בין כל סוגי הכלים השונים בטראק שאני שומע, כשאני משחק משחקי מחשב אני מצליח להבחין בצלילים כמו צעדים של שחקנים אחרים או יריות מרוחקות כמו שצריך בשביל יתרון יחסי במשחקים. כפי שציינתי קודם, האוזניות מגיעות עם תיבת סאונד שמתחברת למחשב מאפשרת לכם לשלוט על העוצמה של הצלילים ושל המיקרופון, להשתיק את המיקרופון לחלוטין והכי חשוב, לעשות שימוש בטכנולוגית Dolby Surround 7.1. לאלו שפחות בקטע של גיימינג ויותר מקשיבים למוזיקה אפשר לחבר את האוזניות למחשב ישירות בחיבור 3.5 מ"מ רגיל לחווית שמיעה יותר טהורה או לחילופין לכבות את האופציה דרך הבקר בלחיצת כפתור, אבל לאלו שאוהבים לשחק במשחקים, בעיקר משחקי FPS תחרותיים בהם האפשרות לשמוע את כל הרחשים מסביב נותן אחלה יתרון לך ולקבוצה שלך, האוזניות עושות עבודה חיונית וטובה מאוד. משהו ששמתי לב אליו כשהשתמשתי בקופסת הסאונד הזאת הוא שהיא נוטה להתחמם טיפה. לא משהו שיתן לכם כוויות מדרגה שלישית, כן? אבל למי שיתלה אותה על דש הבגד או על צווארון, שישים לב לזה ולא יבהל אם זה קורה.

המיקרופון הוא החוליה החלשה של האוזניות האלה. רק כדי להבהיר, הוא לא רע: הוא סבבה לגמרי ואיכות השמע שנפלטת ממנו לא רעה אבל במחיר הזה ציפיתי לאיכות מיקרופון מהטובות שאפשר להציע וכרגע היא פשוט דומה למה שאני מקבל מאוזניות ה-Turtle Beach שלי שעולות הרבה פחות. העובדה שאפשר לשלוף את המיקרופון היא ממש טובה אבל לא מספיק כדי להציל את הנושא הזה עבור האוזניות האלה.

האוזניות נבדקו על הלפטופ שלי אבל הן עצמן תומכות גם ב-PS4, Xbox One, Nintendo Switch וסמארטפונים למיניהם, כך שאפשר להשתמש בהן כאוזניות לטלפון ומוזיקה בדרך אבל אני לא ממליץ לכם להתחיל להסתובב איתן לכל מקום בעיקר אם אין לכם תיק נשיאה מתאים, בעיקר בגלל גודלן ומשקלן. את האוזניות האלה עדיף לשמור בשביל המחשב או הקונסולה הביתית גם כי לטעמי זה יהיה יותר נוח וגם כי ככה היכולות שלהן ינוצלו במלואן.

השורה התחתונה

אחד מהמורים שלי פעם היה אומר שעבור איכות צריך לשלם ולשלם הרבה. במקרה של אוזניות HyperX Cloud Revolver S זה כמעט נכון: העיצוב שלהן נוח מאוד הודות לשימוש בקצף הזיכרון בכריות מצד אחד ויציב מאוד מצד שני, חווית הסאונד והשמע הן מהמצוינות שחוויתי עם אוזניות Over-ear והאפשרות לעשות שימוש ב-7.1 כבר מהקופסא היא נפלאה. המיקרופון יכל להיות טוב יותר ככה שלא הכל פרפרים וקשתות בענן, ושלא לדבר על המחיר: מדובר כאן על אוזניות במחיר של 650 שקל כך שאם אתם קצרים בכסף או שלא בעניין של משחקי רשת תחרותיים אין לכם באמת מה לחפש עם האוזניות האלה ואתם יכולים להסתפק באוזניות טובות מאוד במחיר יותר נמוך או אפילו חצי מחיר לפעמים. אבל אם יש לכם את הכסף או שאתם חייבים את היתרון הזה על פני שחקנים אחרים בCS:GO (או שניהם) ורוצים לפנק את עצמכם באוזניות גיימינג מהטובות ביותר ה-Cloud Revolver S של HyperX יכולה להיות הבחירה שלכם.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:41 25.04.2017 | WarFox89 WarFox89

    מיקרופון במעפן באוזניות כה יקרות ? it's not gonna cut ...

  2. 2

    08:14 08.05.2017 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    הוא לא מעפן... הוא בסדר ועושה את העבודה הבסיסית כמו שצריך, אבל מצד שני בתג מחיר שכזה אתה מצפה ליותר ובצדק.

  3. 3

       | פורסם ע"י