הרשמה

צפו בסרט המעריצים של The Witcher 3

הסרט הקצר אולי מכין רק קטעי אקשן, אך הוא עדיין מהנה מאוד

ע"פ הכוכב של הסרט, הפרויקט צולם בשנה שעברה בלוס אנג'לס

אם יצא לכם לשחק באחד ממשחקי The Witcher בשנים האחרונות ולחוות את הקסם של הדמות האייקונית גארלת', אתם בטח תשמחו לדעת כי ישנם אנשים שאוהבים מספיק את הסדרה כדי להפיק לה סרט קצר. סרט קצר שפורסם לאחרונה מציג לנו את גארלת' מריביה וטריס, כשהשניים נלחמים באויב ומשלבים בין הכוחות שלהם כדי להתגבר עליו.

ע"פ דף הפייסבוק של בן שאמה (Ben Schamma), אשר משחק בסרט את גארלת' וגם קיבל את ההזדמנות להיות איש הפוסטר הרשמי של The Witcher 3: Wild Hunt, נאמר כי הסרט צולם בשנה שעברה בלוס אנג'לס, כשדמות שלצידו המשחקת את טריס, היא גם המפיקה של הסרט - אריקה רוג'רס (Erika Rogers).

כמו שאמרנו, הסרט מציג רק קטעי אקשן בהם רואים את גארלת' וטריס נלחמים באביר רנדומלי, אך הוא עדיין מהנה ומצליח קצת ללכוד את הקסם של The Witcher. לא נאמר כי רוג'רס מתכוונת להפיק סרט מלא אך מעניין אם CD Projekt RED, החברה שיצרה את סדרת The Witcher מעוניינת לקדם את עניין.

מה אתם חושבים על סרט המעריצים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:54 05.02.2017 | everythingwrongwith everythingwrongwith (אורח)

    הבחור הוריד את הקסדה שלו בשביל הקרב , גראט הוריד לו את הראש כשהוא לא חבש קסדה...ואז בסוף אנחנו רואים את הראש בתוך הקסדה קשור לסוס...זה אומר שאחרי שהוא הוריד לו את הראש הוא הכניס אותו בעצמו לתוך הקסדה שוב? גארט השוויצר והדי מגעיל..אם להיות כנים.

  2. 2

       | פורסם ע"י