הרשמה

The Witcher 3: Wild Hunt מגיע לקונסולות הדור הבא

ואם עוד לא שיחקתם במשחק, אתם מחכים לדור הבא?

5 שנים אחרי השחרור המקורי של המשחק, אנחנו מקבלים שדרוג לקראת הדור הבא של הקונסולות

בשנים האחרונות, CD Projekt Red הם דוגמא למופת לאיך צריך להיות ידידותי עבור הצרכן. בתקופת השחרור של The Witcher 3, נודענו כבר כי אף DLC כמו קוסמטי, לא יהיה בתשלום, אלא רק הרחבות התוכן, כשכל אחת משתי הרחבות התוכן הללו הכילה עולם ומלואו. הידידותיות של המפתחת עבור הצרכנים הניבה לא מעט פירות: The Witcher 3, גם כ-5 שנים לאחר ששוחרר, עדיין נשאר אחד ממשחקי התפקידים הכי טובים בשנים האחרונות, והמשחק הקרוב של המפתחת, Cyberpunk 2077, הוא המשחק המצופה ביותר של השנה נכון לעכשיו, גם עם כל הדחיות שלו. אבל המפתחת לא סיימה פה בכלל.

The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition הוכרז כעת כי יגיע לקונסולות הדור הבא ולמחשב, יחד עם ההבטחה כי יקבל מקצה שיפורים לגרפיקה ושימוש בטכנולוגיה כמו Ray tracing וזמני טעינה מהירים יותר. החדשות הגדולות באמת הן שכל (אבל כל!) בעלי המשחק המקורי יזכו לקבל את הגרסא המשופרת בלי לשלם על עותק נוסף של המשחק. יהיה כמובן ניתן לקנות את המשחק  בתור משחק Standalone לדור הבא של הקונסולות, אבל כל בעלי המשחק על ה-Playstation 4, Xbox One וה-PC, יקבלו עדכון בחינם למשחק עבור קונסולות הדור הבא.

אז 5 שנים אחרי שהמשחק יצא, המשחק מקבל גרסא מיוחדת לקונסולות הדור הבא, חלקינו (או רובינו לפחות) כבר סיימו את המשחק פעם אחת, אבל האם נחזור במיוחד בגלל השיפורים להנות עם המשחק האהוב עלינו בסדרה? אם עוד לא שיחקתם, זאת כנראה תהיה הנקודה הכי טובה לרכוש את המשחק, יחד עם כל ההרחבות שלה.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י