הרשמה

צפו בטריילר השלישי בסדרת הטריילרים של Conan Exiles

צפו בטריילר החדש והמרהיב של Conan Exiles וראו כיצד תוכלו לשלוט ולכבוש שטחים במשחק

המשחק Conan Exiles מקבל טריילר שלישי ואחרון מסדרת הטריילרים "Survive, Build, Dominate" והוא מתאר כיצד כובשים ושולטים באזורים במשחק.

המשחק Conan Exiles מתרחש כולו בעולמו של קונאן הברברי. המפתחת, Funcom הוציאה כבר שני טריילרים מתוך שלושה בסדרת הטריילרים "Survive, Build, Dominate" (תשרוד, תבנה, תשלוט). כיום Funcom מפרסמת את הטריילר השלישי בסדרה, Dominate שמראה כי השחקנים חייבים להילחם מלחמות פראיות ואלימות על מנת לכבוש שטחים בארץ הפרא של קונאן.

ג'ואל ביילוס, מנהל הקריאייטיב ב-Funcom הסביר על הטריילר: "שלוט על אל מרשים ודרוס את האויבים שניצבים לפניך בעוד שאתה הורס את בתיהם וכובש את אדמותיהם,  זוהי ההתגלמות של מלחמת שחקן כנגד שחקן (PVP) ב-Conan Exiles. אנחנו נותנים לשחקנים עולם פתוח, ענק ומפורט בו הם יכולים ללכת ולבנות כפר, עיר, או אימפריה עצומה בשמם. אם אתם בסרבר רשת של שחקן נגד שחקן, תמיד תזכרו שיש מישהו שמוכן לקחת ממך הכל!"

מערכת הלוחמה לא תחסוך מכם מראות נהדרים, בזמן הקרבות ההכרחיים, שמהווים חלק עצום מהמשחק, תוכלו להנות מהצפייה בגופות אויביכם חתוכות לחצי או כרותות ראש. אך לוחמה לא תספיק. בכדי לשלוט ולהתרחב יהיה על השחקנים גם לבנות ערים, לכבוש שטחים ולהגן על האזור שלהם על ידי יצירת נשקים. ואם זה לא מספיק, יהיה עליכם גם להכין מזבחים לאלים שלכם ולהקריב בהם קורבנות. במידה והאל מקבל את הקורבן, אתם תזכו לשחק יצור ענקי וחזק הנשלט על ידי האל שירמוס את כל אשר בדרכו. כמובן שיהיו מספר דברים שיוכלו להילחם כנגד היצור, אך במידה ולא תרצו להתמודד איתו תוכלו לבחור להיכנס לסרבר שלא כולל אותם.

המשחק יגיע לחנות המשחקים של סטים עם אפשרות לרכישה מוקדמת ב-31 בינואר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י