הרשמה

נחשפו פרטים על אליפות העולם IEM Katowice 2017

תחרויות ממשחקי ספורט אלקטרוני League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive, ו-StarCraft II יתקיימו לצד תערוכות ותצוגות מצד חברות בעיר Katowice, פולין.

ESL חושפים פרטים נוספים על האליפות שתתקיים בפולין, כל הפרטים שאנחנו יודעים בהמשך.

אליפות Intel Extreme Masters חוזרת לעיר Katowice שבפולין, בפעם החמישית ברציפות עם אליפות העולם 2017 וגם כדי לסכם את העונה ה-11 של האליפות. תחרויות הספורט האלקטרוני בשונה משנים קודמות, יתפרסו בפעם הראשונה על פני שני סופי שבוע ברציפות - 25-26 בפברואר, 3-5 במרץ עם למעלה מ-$600,000 בפרסים כספיים בסה"כ.

אליפות League of Legends תתחיל עם 8 קבוצות בין התאריכים 22-23 בפברואר בשלב בתים סגור לקהל הרחב ותמשיך בתאריכים 25-26 בפברואר באצטדיון Spodek בעיר לעיני קהל של עשרות אלפי המעריצים ומאות האלפים שיצפו בשידור החי. סך הפרסים באליפות הינם $150,000 שיתחלקו בין שמונת הפיינליסטים כשהמקום הראשון יגרוף $70,000.

אליפות Counter-Strike: Global Offensive תתחיל מיד לאחר מכן עם 12 קבוצות בין התאריכים 1-2 במרץ בשלב בתים סגור לקהל הרחב ותמשיך עם שלב הפלייאוף בתאריכים 3-5 במרץ באצטדיון Spodek לעיני קהל של עשרות אלפי המעריצים במקום ומאות האלפים שיעודדו מהבית בשידור החי. הקבוצות באליפות יתחלקו כך ש-8 מהקבוצות מוזמנות כששתיים מהן אנחנו כבר יודעים, Virtus.Pro הפולנים ו-Ninjas in Pyjamas השוודים, ועוד 4 שיעפילו ממוקדמות שמתקיימות בחודשים ינואר-פברואר. סך הפרסים באליפות הינם $250,000 כשהחלוקה טרם פורסמה.

במקביל לאליפות CS:GO, תתקיים גם אליפות StarCraft II עם הפרס הכספי הגדול ביותר בתולדות המשחק ב-IEM כשהוא עומד על סך של $250,000 כשהמקום הראשון לוקח לעצמו $100,000. האליפות תתחיל עם 76 שחקנים ב-27 בפברואר ותמשך עד ה-5 במרץ כשמשחקי חצי הגמר והגמר יתקיימו על הבמה המרכזית ב-Spodek. כמו כן, בין התאריכים 3-5 במרץ גם באולם הכנסים הצמוד International Convention Center יתקיימו פעילויות. במהלך הסופ"ש ICC יהיה הבית החם של אליפות IEM ששם יציגו החברות שתומכות באירוע את מוצריהם החדשים, יקיימו תחרויות קטנות עם פרסים וגם יאפשרו מכירת מוצרים. כמו כן, באולם יתאפשרו עמדות משחק בחינם, אטרקציות ופגישות עם השחקנים הטובים בעולם.

בשנה שעברה יצא לי לחוות את IEM Katowice ותוכלו לקרוא על החויות שלי. באירוע הזה, IEM Katowice שבר שיאים כשהוא היה אחד האירועים הנצפים ביותר עם למעלה מ-34 מיליון צופים ייחודיים ושיא של 2 מיליון צופים בו זמנית. השנה האליפות תשודר במגוון פלטפורמות הכוללות את Twitch, Yahoo, Hitbox ו-HuoMaoTV בסין. העונה ה-11 של האליפות בחסות INTEL, HyperX, Gillette, GFUEL, Kinguin ו-Acer.

אנחנו נעקוב מקרוב אחר אליפות Counter-Strike: Global Offensive וגם נהיה באירוע עצמו כדי לחלוק איתכם את החוויה כמה שאפשר.

אלה מכם שחושקים להגיע לאירוע ולחוות חוויה של אירוע ספורט אלקטרוני אמיתי עדיין לא מאוחר, הנה הקישור לשריון כרטיסים. סבב שלישי של מכירת הכרטיסים תתקיים ביום שלישי 17 בינואר בשעה 17:00 שעון ישראל. זכרו לעקוב אחרינו בפייסבוק ואו באתר וגם אחרי הערוצים של Intel Extreme Masters בפייסבוק או בטוויטר כדי לקבל עדכונים.

תמונות: ESL

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י