הרשמה

ESL חושפים מחשבים במהדורה מוגבלת לאליפות Intel Extreme Masters

שדרגו את חווית המשחק שלכם עם מחשבי המהדורה המוגבלת לכבוד IEM 2016

אינטל מציעה לכם מחשבי-על במהדורה מוגבלת, כשכל מכירה תגדיל את קופת הפרסים בתחרויות IEM 2016

ESL חשפו בפנינו את מחשבי העל שיהיו באליפות Intel Extreme Masters. חברת ESL בשיתוף Intel מאפשרים גם לכם לרכוש ולתמוך באירוע כולו. המחשבים יגיעו בשתי מהדורות מוגבלות שיאפשרו לכם להינות ממחשב במהדורה מוגבלת עם ביצועים גבוהים במיוחד, ובנוסף תקבלו חבילת משחקים בשווי של $165. כל מחשב שיימכר יגדיל את סך הפרסים הנוכחי של אליפות Intel Extreme Masters שעומד כרגע על $500,000.

"אנחנו סוגרים תקופה של עשור בתחרות Intel Extreme Masters", אמר George Woo, מנהל שיתופי הפעולה ושיווק חסויות של Intel. "המחוייבות שלנו היא לספק את הציוד הטוב ביותר והמתקדם ביותר, כמו המחוייבות של ESL לספק את הטוב ביותר בספורט האלקטרוני ולגיימרים בכללי. אנו צופים לעתיד כדי ליצור עוד רגעים היסטוריים ביחד".

מפרט המהדורות המוגבלות

מחשב ה"אליפות" IEM Champion מביא מקסימום ביצועים עם מעבד Intel Core i7 K-Series, לוח אם תוצרת Gigabyte, זכרון ראם 16GB תוצרת HyperX וכרטיס מסך NVIDIA GeForce GTX 970 או AMD Radeon R9 290X. מה שסוגר את החבילה הוא דיסק קשיח בנפח 1TB וכונן SSD תוצרת Intel של 120GB.

דגם נוסף הוא מחשב ה-IEM Challenger שנועד לספק את הביצועים הטובים ביותר למשחקים העדכניים בשוק. מחשב זה מצוייד במעבד מינימום מסדרת Intel Core i5 K-Series, לוח אם תוצרת Gigabyte, דיסק קשיח 1TB וכונן SSD תוצרת Intel של 120GB. בנוסף, המחשב מצוייד ב-8GB של ראם תוצרת HyperX וכן כרטיס מסך NVIDIA GeForce GTX 960 או AMD Radeon R9 285.

הרוכשים יקבלו גם חבילת משחקים בשווי של $165, הכוללת את הכותרים:

  • Tom Clancys Rainbow Six Siege
  • Warface
  • Just Cause 3
  • Word of Warships

נכון לעכשיו ניתן לרכוש את המחשבים רק בחו"ל (כאן), טרם קיבלנו תשובה רשמית מ-Intel ישראל האם יהיה ניתן לרכוש כאלה בארץ. אנו נדאג לעדכן בהתפתחויות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י