הרשמה

קבוצת CS:GO חותמת על הסכם עם Audi

קבוצת Astralis חותמת על הסכם ספונסרשיפ עם ענקית הרכבים Audi בשווי של מאות אלפי דולרים.

שווי העסקה עומד על כ-750 אלף דולר עפ"י מקורבים בעסקה

קבוצת CS:GO הדנית Astralis הודיעה כי חתמה על חוזה עם ענקית הרכבים הגרמנית Audi, אחת מיצרניות הרכבים הגדולות בעולם. העסקה התגלתה לאחר ציוץ בטוויטר של הקבוצה הדנית שהתגאו על המהלך ועפ"י הדיווח מאתר Dot Esports, שווי העסקה עומדת על כ-750 אלף דולרים.

הסכום בעסקה הזאת עומד לצד עסקה אחרת, הפעם של חברת השירותים הפיננסיים VISA שהודיעה על תמיכה בקבוצת SK Gaming בתחילת השנה. עם שתי חברות כה גדולות תומכות בספורט אלקטרוני, ניתן בהחלט לומר שהתעשייה גדלה וממשיכה לגדול באופן משמעותי בשנה האחרונה.

הקבוצה, שקיימת רק כשנה, שמחה וגאה מאוד בעסקה. מייסד הקבוצה פרדריק ביסקוב (Frederik Byskov) אמר למגזין Dot Esports: "אלו חדשות מצוינות וכאלה שגם נותנת לגיטימציה לעולם הספורט האלקטרוני, כשמותג כמו Audi מחליט לתמוך בקבוצת Astralis ובעולם הספורט התחרותי של CS:GO". ביסקוב המשיך והוסיף: "אני נמצא בעולם הספורט האלקטרוני כבר יותר מעשר שנים והקמנו את Astralis לפני כשנה. זו דרך פנטסטית לחגוג את השנה שלנו. אני מודה ל-RFRSH Entertainment על העבודה הקשה, על ההזדמנות ועל האפשרות להיכנס לשותפות עם Audi". 

בנוסף, קבלת החסות מ-Audi מציבה את Astralis במקום טוב לקראת ה-ELEAGUE Major שתתחיל כבר ביום ראשון הקרוב ותמשך עד ה-29 בינואר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י