הרשמה

הוכרזו הטורנירים הראשונים של Injustice 2 לשחקני PS4

סדרת האליפויות תחל זמן קצר לאחר השקת המשחק

אם אתם מחזיקים באזרחות אמריקאית/אירופאית/דרום אמריקאית, תוכלו להירשם ואולי לזכות בפרסים

Warner Bros. Interactive Entertainment, המוציאה לאור של Injustice 2 , הכריזה על פרטיהם של מספר טורנירי ספורט אלקטרוני בהם יתחרו שחקני PS4 במשחק המכות החדש שלה.

לאורך הטורנירים, יוכלו שחקני Injustice 2 לזכות בפרסים בשווי כולל של 600,000 דולר. בין הטורנירים, תתקיים אליפות Pro Series של המשחק, שתצא לדרך ב-26 במאי, כשבוע לאחר השקתו. האליפות תתקיים לאורך תקופה של ארבעה חודשים ותשודר ב-Twitch. שישה עשר השחקנים הטובים ביותר מאמריקה הצפונית, אירופה ואמריקה הלטינית יעלו לסדרת הגמר, שמתוכננת ל-17 בספטמבר בלוס אנג'לס.

שחקנים שלא ישתתפו בתחרות Pro Series יוכלו לזכות בפרס כספי בדרך חלופית, כאשר הפעם, לכל אזור יהיה טורניר משלו: Gamestop Hometown Heroes לשחקנים מארה"ב, Path to Pro לשחקנים אירופאים ו- Liga Latina לשחקנים דרום אמריקאים. לצערנו, ההרשמה אינה פתוחה לשחקנים ישראלים, אך אם אתם מחזיקים גם באזרחות אמריקאית/אירופאית/דרום אמריקאית, תוכלו לנסות את מזלכם.

פרטים נוספים אודות ההרשמה תוכלו למצוא באתר ה-esports של Injustice 2. ההרשמה פתוחה בשלב זה לשחקני PS4 בלבד.

Injustice 2 יושק בארץ ב-19 במאי. רשימת הדמויות המלאה פורסמה ולאט לאט, מתחילות להתברר זהותן של חלק מדמויות ה-DLC, ביניהן תוכלו למצוא את Sub Zero מ-Mortal Kombat.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י