הרשמה

חברת Intel והליגה לספורט אלקטרוני חתמו על חוזה שת"פ לשלוש שנים

אינטל והליגה לספורט אלקטרוני (ESL) חתמו על דיל בסך 100 מיליון דולר לשלוש השנים הקרובות.

אינטל תספק לליגת הספורט האלקטרוני את החומרה החזקה ביותר כתוצאה מהארכת שיתוף הפעולה ביניהן לשלוש השנים הקרובות.

אינטל והליגה לספורט אלקטרוני (ESL) החליטו להאריך את שיתוף הפעולה ביניהן לשלוש שנים נוספות, ובעלות של 100 מיליון דולר. שתי החברות הכריזו כי מטרת השת"פ היא לגרום לתחום הספורט האלטרוני, שכמובן נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות, לשגשג אף יותר.

כתוצאה מהעסקה שנתחמה, אינטל תספק לחלק מהאירועים הגדולים ביותר בתחום ה-Esports את הטכנולוגיה החזקה שלה, החל ממעבדים ועד רשת ה-5G. בנוס, אינטל והליגה לספורט אלקטרוני יעבדו יחד על מנת להביא לעולם הגיימינג עוד אירועים וטורנירים חוצי יבשות. להזכירכם - אינטל היא הספונסרית של קבוצת הספורט האלקטרוני The Intel Extreme Masters, וההשקעה הכספית הזו רק מסמנת את את ההתמקדות העמוקה יותר של החברה לתחום הגיימינג - בעיקר בתקופה בה המון מותגים גדולים מחפשים דרך להכנס לשוק. אינטל כבר מימנו אירועים שונים של הליגה כבר לאורך 18 שנים, מה שהופך אותם לחברה הגדולה הראשונה שנכנסה לתחום ה-Esports באופן כל-כך מאסיבי. ומי יכול להאשים אותם, בשעה שמוערך כי הספורט האלקטרוני יגלגל 1.4 מיליארד דולר בשנת 2020.

ג'ון בוניני, סגן נשיא ומנהל פעילות ה-VR, הספורט האלקטרוני והגיימינג באינטל, מסר: "אנחנו מאוד גאים לקחת חלק משמעותי בעולם הספורט האלקטרוני שממשיך לשגשג. שיתוף הפעולה הזה פותח דרך לעוד שכמותו בתעשייה, ולטווח הארוך. הוא מתיר לנו כשותפים ליצור הזדמנויות חדשות לחשוב עליהן אפילו ל-15 השנים הבאות."

מארק כהן, סגן נשיא לשיתוף פעולה עולמי בחברת ESL, אמר כי ההתחייבות של אינטל מסמלת את הצעד הבא בתחום הספורט האלקטרוני. "לתקופת זמן ארוכה, היו אך ורק עסקאות לשיתופי פעולה שנמשכו שנה בלבד או מקסימום שנתיים. עכשיו חברות גדולות נוספות ויותר מסורתיות התחילו להשקיע, וזה נותן לנו את האפשרות לגשת לדברים בצורה אסטרטגית יותר, בדומה לענפי הספורט המסורתיים."

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י