הרשמה

הרחבת +The Binding of Isaac: Afterbirth זמינה ב-Steam

ההרחבה מקבלת ביקורות מעורבות ב-Steam

סוף סוף נוכל לספר לכם מה זה The Binding of Isaac: Afterbirth+

+The Binding of Isaac: Afterbirth היא חבילת הרחבה למשחק המקורי ולחבילת ההרחבה - The Binding of Isaac: Afterbirth, שאגב תקבלו בסטים 33% הנחה עד ל-10 לחודש במידה ויש לכם את Afterbirth, מי הגאון שחשב על חבילת הרחבה נוספת עם שם דומה? 

אדמונד מקמילן (Edmund McMillen), אחד מהמעצבים של המשחק, כתב כי חבילת ההרחבה +The Binding of Isaac:Afterbirth היא חבילת ההרחבה האחרונה שתסגור את המסע הארוך בין החמש שנים שהמשחק עשה. נזכיר כי המשחק התחיל כמשחק חינמי ולאט לאט קיבל עוד ועוד תוספות ועדכונים. המשחק קיבל חבילת הרחבה בשם: Wrath of the Lamp שנוצרה מחדש בשם Rebirth ולאחר מכן קיבלה עוד חבילת הרחבה בשם Afterbirth.

בשביל לשחק בחבילת ההרחבה תצטרכו את המשחק הבסיסי עצמו ושתי חבילות ההרחבה הקודמות, Afterbirth ואת Rebirth. החבילה הנוכחית כוללת מספר דברים מעניינים שהעיקרי בהם הוא היכולת ליצור מודים.

אז האם כדאי לכם לרכוש את ה-DLC? למרות שהמפתחים אמרו כי ההרחבה אמורה לסגור את עלילת המשחק כשהיא תמשיך לספק עדכונים שוטפים, ככל הנראה שחקנים רבים לא כל כך התלהבו. ב-Steam לדוגמא הביקורות מעורבות ושחקנים רבים מזהירים כי מדובר בכישלון ושיש באגים רבים וחלק בכלל לא מבינים מדוע יצרו את החבילת ההרחבה הזאת.

אגב הקונסולות יצטרכו לחכות עד למחצית השניה של השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:53 04.01.2017 | איתמר ברזנר איתמר ברזנר

    אני קניתי.
    שווה לתמוך במשחק ובקהילה.
    כנראה גם ש Antibirth יכנס כמוד אז בכלל...

  2. 2

       | פורסם ע"י