הרשמה

דיווח: הגלקסי S8 יגיע ללא שקע לחיבור אוזניות

סמסונג הולכת בעקבות הזרם

סמסונג צפויה להמשיך בקו של אפל ולנובו ולהסיר את שקע האוזניות לטובת סוללה גדולה יותר ורמקולי סטריאו

הרבה רעש היה בעולם המובייל כאשר אפל החליטה לא לכלול שקע לחיבור אוזניות במכשירי האייפון 7 החדשים שלה. הרעש אמנם נרגע עם הזמן אך לאחר זמן מה חברת לנובו השיקה את ה-Moto Z שהגיע גם כן ללא חיבור אוזניות, כשאחריה HTC השיקה את מכשיר ה-Bolt. ע''פ דיווח של אתר SamMobile, סמסונג מתכוונת להמשיך באותו הקו ולהסיר את שקע חיבור האוזניות מהגלקסי S8. 

הסרת שקע האוזניות ייאלץ את המשתמשים להשתמש במתאם שצפוי להיות כלול בקופסת המכשיר בדומה לאייפון 7 ול-Moto Z ותהיו בטוחים שלא מדובר בפתרון נוח כל כך בעיקר בגלל שמתאם כזה קטן נוטה ללכת לאיבוד. פתרון נוסף הוא מעבר לשימוש באוזניות אלחוטיות או אוזניות Bluetooth, וגם כאן המשתמשים ייאלצו לפתוח את הארנק עבור זוג אוזניות שיספקו את צרכיהם. 

שאלתם את עצמכם למה בעצם סמסונג צריכה את זה בכלל? ובכן, בדומה לרצונות של אפל, לנובו ו-HTC, הסרת שקע האוזניות תאפשר ליצור מכשיר דק יותר ביחד עם יותר מקום לסוללה בנפח גבוה יותר. סמסונג אמנם צפויה לנצל זאת לחידוש נוסף למכשיר החדש שלה, שע''פ הדיווח מדובר בשימוש ברמקולי סטריאו איכותיים יותר ממה שהתרגלנו במכשירי סמסונג קודמים.

כעת נותר רק לחכות לחודשים הקרובים ולראות האם סמסונג אכן תבצע את הצעד הנועז הזה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:20 08.12.2016 | אחד שיודע אחד שיודע (אורח)

    סמסונג צפויה לעבור לחיבור מסוג type c במכשיר החדש כמו שיש בnexus 6p ובlg v20 החיבור הזה מאפשר מעבר גם של שמע דיגיטלי בניגוד לחיבור 3.5mm שמעביר שמע אנאלוגי משמע מעבר שמע באוזניות באיכות טובה יותר
    כנראה שיהיה גם את האוזניות החוטיות מסוג type c אז ובנוסף מתאם

  2. 2

       | פורסם ע"י