הרשמה

Wasteland 3 מגיע ליעד שלו מהר מהמצופה

Wasteland 3 הגיע למטרה ההתחלתית שלו ב-Fig תוך 3 ימים בלבד ו-InXile מפנקת בבונוסים חינמיים

ההצלחה של Wasteland 2 לא עולה ל-InXile לראש והפעם הם שואפים להגיע הכי גבוה שאפשר.

בהמשך לכתבתנו על Wasteland 3, פרויקט המימון שלהם ב-Fig הצליח להפתיע גם אותנו. לאחר העלאת הקמפיין ב-5 באוקטובר, הצליחה החברה להגיע למימון של 2.75 מיליון דולר תוך שלושה ימים בלבד!

כתגובה לפרויקט המימון המוצלח, הגיב מנכ"ל InXile, בריאן פרגו: "Wasteland 3 מייצג את הכותר הכי אמבציוזי שהוצאנו למימון עד כה. לא היינו כאן לולא המעריצים והתומכים שלנו ואנחנו רוצים לגמול להם במשחקי תפקידים הכי טובים שאפשר. עם Wasteland 3 אנחנו מתכננים להתעלות על הציפיות יותר מאי פעם". 

למרות ההצלחה המטורפת של קמפיין המימון של Wasteland 3, לקח לו קצת יותר זמן מלקמפיין של Wasteland 2 שעמד על קצת פחות מיומיים בסה"כ. אין יותר מדי מה להשוות כמובן, שהרי המטרה בפרויקט הקודם הייתה בסה"כ 900 אלף דולרים (דאז, פרוייקט קיקסטארטר היקר ביותר).  Wasteland 2 סיים עם סכום סופי של 2.93 מיליון דולר כמימון, לא רחוק מהמטרה ההתחלתית של הפרוייקט הנוכחי. 

אם כל זה לא מספיק, InXile החליטה שכל האהדה שקיבלה לא הספיקה לה והיא החליטה לצאת בסוג של מיני פרויקט נוסף ב-Fig. בעצם, בעזרת שיתופים או לייקים בפייסבוק, שליחת תמונות של קוספליי פוסט-אפוקליפטי, פאנארטים ועוד, תוכלו להשיג תוכן בונוס במשחק, פרסים ועוד. מי לא אוהב דברים בחינם? 

למרות שהחברה כבר הגיעה למטרה שלה ב-Fig, הפרויקט פתוח לעוד כמעט חודש ואנחנו מחכים לראות לאיזה סכום יגיעו. מי מכם שרצה לתמוך גם כן, אך וויתר כי ב-Fig אין אופציה לפייפאל, תשמחו לשמוע ש-InXile חשבה גם על זה ופתחה אופציה להשקיע בהם דרך Crowdox.

עם כמה שהחברה משקיעה כרגע, אנחנו כמובן הכי מצפים לראות כמה Wasteland 3 באמת יהיה מוצלח יותר בהשוואה לשני, והאם הוא יצליח לעמוד ברף ש-InXile הבטיחה לנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י