הרשמה

Pokemon Red מגיע אל Minecraft

שחקן אחד עושה את הבלתי יאמן והביא גרסה מתפקדת של משחקי הגיימבוי הקלאסי ל-Minecraft

MrSquishyYT אמר כי ברגע שהגרסה תהיה מוכנה, היא תהיה זמינה להורדה בחינם

Pokemon Red, אחד ממשחקי הקלאט של סדרת פוקימון הגיע אל Minecraft - זאת אומרת, סוג של הגיע. השחקן MrSquishyYT הצליח לבנות גרסה מתפקדת חלקית של המשחק הקלאסי בתוך Minecraft.

MrSquishyYT התראיין למגזין htxt.africa וסיפר להם כי לאחר ששיחזר את Pac-Man ב-Minecraft, הבין כי יש ביכולותיו לעשות אף יותר, והוא החל את העבודה על Pokemon Red. נכון לעכשיו, המשחק אינו מוכן לגמרי, ולמרות שאפשר להסתובב בעולם ולהתמודד מול פוקימונים רנדומליים, המשחק כרגע אינו מאפשר תקשרות עם דמויות NPC.

"המשחק לא מכיר אף אחד מעבר לשחקן הקיים כרגע. להוסיף דמויות NPC יצריך מערכת חדשה לגמרי, החל מחנויות, קרבות מאמנים ואירועים מתוסרטים מראש והיכולת לתקשר עם אנשים וחפצים בעולם. לאחר מכן יש את ההתאמה האישית לאזורים מסוימים; כמו החץ בפאזלים במחבוא של צוות רוקט, פאזלי הדלתות ב-Cinnabar Islnad ומכונות המזל בפינת המשחקים. אביזרים כרגע לא עושים שום דבר, אז בימים אלה אני עובד על השילוב שלהם בתוך מערכת המשחק והקרבות".

נכון לעכשיו, הפרויקט השאפתני של MrSquishyYT עדיין לא מוכן, אך הוא הודיע כי יהפוך אותו לזמין ברגע שהוא יסיים לעבוד עליו. רק נקווה שנינטנדו לא תמהר להוריד גם את הפרויקט הזה מהאינטרנט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:24 04.07.2016 | nivziv nivziv

    מאוד נחמד שאפשר להכניס למשחק הזה כל מיני דברים די מגניבים.

  2. 2

       | פורסם ע"י