הרשמה

המכירות של Minecraft מגיעות להישג חסר תקדים

Minecraft ממשיך להיות מותג על בתעשיית הגיימינג והוא חוגג את ההישג המטורף שלו עם סיפור מקורי ביקום של מלחמת הכוכבים

לא צריך רדסטון כדי להפעיל את החרב הזאת

זה לא סוד ש-Minecraft הוא פשוט הצלחה מסחררת. המשחק שיצא ב-2011 והספיק להפוך אפילו לחוגים לילדים ממשיך לפרוץ גבולות, וכעת מכריז על הגעה להישג לא שפוי בתחום המכירות והרחבה מושקעת ובעלת סיפור מקורי בעולם של מלחמת הכוכבים.

המשחק עבר את רף ה300 מיליון יחידות, כשהמשחק שעומד מאחוריו הוא GTA 5 עם "רק" 185 מיליון יחידות. בחישוב מהיר ובהתחשב שכל היחידות נמכרו בסכום המקור מדובר במעל ל-6 מיליארד דולר שהכניס המשחק, וזה עוד לפני הרחבות שמקפיצות את הרווחים ממנו להיות לא רחוקים בכלל מהסיוע האמריקאני שאנחנו מקבלים כעת. להרחבות האלה תצטרף ב-7 בנובמבר הרחבת המבוססת על מלחמת הכוכבים בשם Minecraft Star Wars: Path of the Jedi, ותכיל סיפור מקורי ביקום של הסדרה האהובה וכמות דמויות, מקומות ואפילו כלי טיס אייקונים שעושים לנו חשק לשחק בעצמנו. בהרחבה תשחקו בתור פאדוואן צעיר ותוכלו לעצב את הדראויד שלכם, כמו שהוסבר בצורה מורחבת בפוסט בבלוג. אגב, מטיבי הלכת בוודאי יזכרו שזאת לא הפעם הראשונה שהשם Path of the Jedi נבחר להרחבה למשחק מלחמת הכוכבים, שכן גם Angry Birds Star Wars זכה להרחבה עם שם זהה לחלוטין.

ההרחבה תגיע לכל הפלטפורמות שהמשחק זמין עליהן, שהן בעצם כל הפלטפורמות שתוכלו להעלות על הדעת. לגבי נתון המכירות, אין כבר ספק שמדובר באחד הפרוייקטים המוצלחים ביותר בהסטוריה. עדיין על המשחק? תנסו את ההרחבה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י