הרשמה

הכירו את משחק ה-Superman השאפתני שבוטל

משחק העולם-פתוח של סופרמן היה קורה לולא סדרה של טעויות והרבה מזל רע

סרטון חדש נותן לנו הצצה אל המשחק של סופרמן שמעולם לא ראה אור

בשנה האחרונה צצו שמועות על משחק חדש לגמרי בכיכובו של סופרמן והרעיון נשמע כל כך מגניב שאפילו הלכתי על טור דעה שמתאר איך המשחק של סופרמן צריך להיראות, אבל מסתבר שסופרמן היה אמור לקבל משחק בסגנון עולם-פתוח עוד בימי ה-PS3 על ידי מפתחת שאפתנית בשם Factor5. ערוץ היוטיוב DidYouKnowGaming? פירסם סרטון מרתק שמגולל את הסיפור המלא על איך המשחק קם ומה גרם לו להתרסק ולהתבטל, לצד קטעי משחקיות שלא נראו בעבר.

המשחק של סופרמן היה אמור לצאת עבור ה-PS3, Xbox 360 ואפילו ה-Wii בפיתוח של Factor5 ובהפצת Brash - חברת ענק שניסתה להשתלט על תחום הגיימינג ונכשלה חרוצות. המשחק נראה מאוד מעניין והיה אמור לכלול קרבות בוס אפיים, עולם פתוח עם שלל פעילויות, המון דמויות מוכרות מהיקום של סופרמן ואפילו מצב קו-אופ ביחד עם סופרגירל.

למרבה הצער, Factor5 עשו עסקים עם מפיצה חדשה בתחום ללא שום ידע קודם בתעשיית הגיימינג, מה שהוביל לסדרה של החלטות גרועות עד כדי ביטול המשחק וסגירה של אולפן Factor5 כולל מספר חודשים בהם אף אחד מהעובדים לא קיבל משכורת. יותר מהכל, הסרטון מדגיש את המציאות הקשה של תעשיית הגיימינג וכמה המפתחים יכולים להיות חסרי שליטה מול תהליכים גדולים יותר כמו דחיית סרט הקולנוע עליו מבוסס המשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:21 21.03.2016 | yoniy78 yoniy78 (אורח)

    כמה חבל על המשחק ניראה טוב

  2. 2

    14:27 21.03.2016 | Itay Itay (אורח)

    נראה מגניב, אני זוכר שהמפתחת הכריזה על משחק, ושיערו באמת שזה משחק על סופרמן. חבל שבוטל. אבל ככל הנראה Rocksteady עומדים לעשות משחק על סופרמן, ובגלל שסדרת Arkham הייתה מדהימה, זה בטח יהיה טוב

  3. 3

       | פורסם ע"י