הרשמה

תפסנו את אדוורד ביילי לראיון נוסף באליפות IEM

מה חברת החומרה מתכננת עבורינו ב-2016 והלאה?

המנהל העסקי של HyperX שפך בפנינו מעט אור למה ש-HyperX מתכננת לשנת 2016

במהלך אליפות Intel Extreme Masters 2016 הצלחנו לראיין בפעם השנייה את אדוורד ביילי, המנהל העסקי ב-HyperX והצלחנו להשיג ממנו מידע עסיסי בנוגע למוצרים העתידיים של החברה.

האם יש מוצרים חדשים שיצאו השנה?

ראיתם חלק מהאוזניות כדוגמת ה-Cloud Revolver ואנו מתכננים להשיק את גרסת Dolby 7.1 של ה-Cloud Revolver בסביבות חודש יוני. בחודש מאי אנחנו מתכננים להשיק את ה-Cloud X שאלה אוזניות ל-Xbox בשיתוףמיקרוסופט. ה-Cloud X יהיו אוזניות רשמיות ל-Xbox Elite והן יחלקו צבע ועיצוב משותפים עם שלט ה-Xbox Elite Controller. בנוסף לשתי האוזניות האלה, מתוכננות עוד אוזניות חדשות אך איני יכול לדבר על זה כי הן ועוד מוצרים אחרים עדיין בפיתוח. אפשר להגיד שאנחנו מאוד מפוקסים על שוק ה-PC ואנו משקיעים הרבה במחקר ובפיתוח מוצרים.

האם אנחנו צפויים לראות יורש ל-Cloud 2 עם 7 דרייברים פיזיים מאשר 7 וירטואליים כמו בגרסה הנוכחית?

אנחנו בוחנים את האפשרות של השקת Cloud 2 בתחילת שנה הבאה שתהיה גרסה משופרת בעלת עיצוב מעט שונה. אני לא יכול לדבר כרגע על הפיצ'רים החדשים כי האוזניות עדיין בפיתוח אבל הן יהיו גרסה משופרת של ה-Cloud 2 ואנחנו שוקלים את האפשרות של להכניס את טכנולוגיית 7.1 של Dolby.

מה התוכניות של HyperX לשנה הקרובה?

HyperX משקיעים הרבה ב-eSport, אנחנו ספונסרים של כ-27 קבוצות כשהקבוצה הטרייה שלנו היא EnVyUs ואנו ממשיכים בהשקעה שלנו בקבוצות ואירועים כמו Gamescom, PAX Prime, Computex. כמו כן, אנחנו פרטנרים של ESL ולכן נהיה ב-ESL One בחודש יולי. מבחינת HyperX בפני עצמה אתם תראו השנה יותר פיצול מ-Kingston.

למה נראה יותר פיצול בין HyperX לבין Kingston?

מפני שאנחנו מאמינים שכדי שהמותג יצמח ויגדל בצורה הטובה ביותר אנחנו צריכים להיפרד יותר מ-Kingston - כך יהיו לנו יותר משאבים, נוכל להעסיק יותר עובדים וכך להתמקד יותר בתחום הגיימינג.

כשאתה מדבר על גיימינג, אתה מדבר על גיימינג במחשב, בקונסולות או בשניהם?

כאשר HyperX התחילה היינו יותר מפוקסים על גיימינג במחשב כי משם הגיעו השורשים שלנו עם ה-SSD שלנו וזכרונות הראם, אז תמיד היינו בשוק ה-PC ומההתחלה של HyperX היינו ממוקדים על שוק המחשב אבל בשנתיים האחרונות אנחנו רואים שהמוצרים שלנו נהיו מאוד פופולאריים אצל שחקני הקונסולות. ה-Cloud 2 הן כרגע אחת מהאוזניות הכי נמכרות לפלייסטיישן 4 בזכות המחיר והנוחות שלהן. אז הייתי אומר שאתם תראו את HyperX יותר ממוקדים על שוק הקונסולות בשנה הקרובה, במיוחד עם שיתוף הפעולה שלנו עם Xbox ואנחנו ננסה להגיע ליותר אירועים של קונסולות ולאו דווקא PC.

האם נראה מארז באנדל של Xbox One עם Cloud 2 או Cloud Revolver?

רק עם ה-Cloud X שיגיע בחודש מאי. אך זה יוחלט כבר אזורית, אם תהיה חנות שהיא פרטנר שלנו תהיה להם את האפשרות לעשות באנדל אם הם ירצו. אנחנו לא נכריח יצירה של באנדל. בגלל השותפות שלנו עם Microsoft, ה-Cloud X תיהינה אוזניות מומלצות על ידי Microsoft והן יהיו בחנות של Microsoft והצרכן יוכל לקנות את האוזניות עם ה-Xbox שלו.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י