הרשמה

גיימר מבולבל מחזיר למעלה מ-30 מכשירי PS4 "פגומים" במשך שנתיים

כמה קונסולות אדם יכול להחזיר לחנות עד שהוא מגלה שהוא עצמו הבעיה?

מה גורם לאדם להחזיר 30 קונסולות PS4 בטענה שהן פגומות?

JediRabbit הפך לשם מוכר בפורומים של PlayStation וידוע בדרישות המוגזמות שלו מקונסולות הפלייסטיישן 4. כל קונסולה שהוא רוכש מרגישה לו "פגומה", כמו כן המשחקים והשלטים ולמעשה הכל פגום ולא תקין, לטענתו.

ל-JediRabbit כ-1,829 הודעות בפורום ולא נראה שזה הולך להאט בזמן הקרוב. אז הבעיה הראשונה של JediRabbit שהייתה מוטיב חוזר במשך שנתיים שלמות מחייו היא עוצמת הרעשים של מאווררי ה-PS4. כשקיבל תשובה לאחד הפוסטים שלו בפורום ששם שאל לגבי עוצמת הווליום של המאווררים והאם המשחק משפיע על כך, הוא טען שרעשי הקונסולה "לא רועשים מדי", אבל הוא רק "תהה" אם זה נורמלי.

למרות זאת, בהילוך מהיר של חצי שנה קדימה, JediRabbit כבר עבר 6 קונסולות, כשהחזיר אותן לאותה חנות שאיכשהו הבינה אותו ולא שאלה שאלות מיותרות (בארץ זה לא יקרה, אל חשש). JediRabbit טען שהחזיר שלוש מהקונסולות בגלל "רעשים" וזה משאיר אותנו עם השאלה, אז מה קרה עם השאר?

חשבתם שזה מפסיק כאן? אז לא. בשלב הזה הוא התחיל להעלות את דאגותיו לגבי ההתחממות של ה-PS4. "לא יכול שלא לשים לב אבל מכשיר ה-PS4 נהיה חם מלמעלה", כך אמר, והוסיף "האם זה לא יועיל למכשיר שיהיה לו ונטה לאוורור מלעלה כדי לתת לחום לצאת?" "תנסה לקדוח חורים למעלה ותנסה לראות אם זה עוזר", אחר ענה לו ובתגובה השיב "אין לי מקדחה".

אף על פי כן נראה כי JediRabbit לא הסתפק בתשובות שקיבל והחליט להחזיר את הקונסולה שהתחממה לו וקיבל מכשיר חדש. אבל המכשיר החדש שקיבל לא היה ללא תקלות גם כן, כשחזר לפורום ורשם "הרגע קיבלתי קונסולה חדשה וכשהתחלתי לשחק KillZone שמתי לב שכמה פעמים התמונה הייתה נעצרת לשנייה אבל המשכתי לשמוע סאונד". הוא הוסיף "זה רק אני פרנואידי או שזה המשחק עצמו וה-FPS. האם זאת עוד קונסולה תקולה?"

הוא לא מצא פתרון לטענותיו אבל זה לא שינה הרבה כי הוא שוב פנה לפורום כמה חודשים לאחר מכן וטען כי הוא עכשיו עבר כבר 20 קונסולות וכשעדיין יש לו בעיות עם הקונסולה הנוכחית שלו.

השלט נכבה למישהו במהלך המשחק?

זה לא נעצר כאן. כמה חודשים לאחר מכן פנה שוב לפורום, כשטען שיש לו בעיה עם שלט ה-DualShock 4 שכל הזמן נכבה לו ושהבעיה לא נפתרה, הבעיה עברה איתו 6 קונסולות נוספות בתקופת זמן של חודשיים. הוא קיבל החזר כספי על 6 קונסולות בפרק זמן של 60 יום. זה אומר קונסולה אחת כל 10 ימים.

בשלב הזה הסבלנות בפורום כלפי JediRabbit אט אט התפוגגה ע"י הפוסט הבא מאת PFC_Hudson.

בתגובה לפוסט, אמר JediRabbit ש"הוא יקח את העצה יותר ברצינות מעתה". התלונה האחרונה של JediRabbit גרמה לחברי הפורום לתהות כמה מכשירי PS4 היו בבעלותו מאז השקת המכשיר:

עושה רושם שכל מה שחברנו JediRabbit צריך זה Xbox One... או טיפול פסיכיאטרי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:31 08.02.2016 | חחחחחחחחחח חחחחחחחחחח (אורח)

    חחחחחח הרגת אותי עם השורה האחרונה:"עושה רושם שכל מה שחברנו JediRabbit צריך זה Xbox One... או טיפול פסיכיאטרי."

  2. 2

    14:03 08.02.2016 | אורח חמוד אורח חמוד (אורח)

    הוא דפוק פשוט אני והסוני החברים הכי טובים ואני שם כסף שאקס בוקס לא משתווה לרגלים של סוני

  3. 3

    22:43 08.02.2016 | חן אזולאי חן אזולאי (אורח)

    ל2 אתה מה זה חיי בסרט

  4. 4

    00:22 09.02.2016 | גרגמל גרגמל (אורח)

    סורי אבל הסיפור הזה פשוט חסר פואנטה לחלוטין והבדיחה בסוף פשוט לא מצחיקה

  5. 5

    13:11 09.02.2016 | לגרגמל לגרגמל (אורח)

    שכחת גם להוסיף "אני שונא דרדסים. יום יבוא ואני יגלה את הכפר שלכם ואז תראו. ווההאאההאא"

  6. 6

    21:53 13.02.2016 | zero zero (אורח)

    מזל שאין לי בעיות בפליסטיישן 4

  7. 7

       | פורסם ע"י