הרשמה

סוני מצפה למכור בשנת ההשקה יותר קונסולות PS5 משנמכרו ב-PS4

האם ה-PS5 תעבור את מספרי מכירות של אחיה הקטן?

דור חדש, ציפיות חדשות לגמרי

חברת סוני מצפה שהשנה הפיסקלית (כלכלית) הראשונה שלה עם קונסולת הדור הבא, ה-Playstation 5, תהיה חזקה יותר בהשוואה לשנה הראשונה של ה-Playstation 4. השנה הפיסקלית (או שנת כספים) היא מונח שמתאר את שנת המס לפיה החברה מתנהלת מבחינה כספית בארגון ומציגה את הרווחים שלה. במקרה של סוני, השנה הפיסקלית תיגמר בחודש מרץ 2021. 

ג'ים ראיין (Jim Ryan), מנהל המכירות הגלובליות של Sony Interactive Entertainment, דיבר בפתיחות על האופטימיות שלו לגבי המכירות של קונסולת ה-PS5 בשנה הראשונה שלה בשוק, ואמר שהוא מצפה לשנה חזקה יותר מהשנה הראשונה של ה-PS4 - שזה לכשעצמו יעד די גבוה ושאפתני לכבוש. 

ה-PS4 מכרה בשנתה הראשונה 7 מיליון קונסולות (וכידוע, כיום המכירות שלה עברו גם את ה-100 מיליון). הדיווחים הקיימים מעידים על כך שהשנה סוני מתכוננת להפיץ 15 מיליון קונסולות למכירה בעולם, בערך באותו חלון הזמנים שהיא הפיצה את ה-PS4, ככה שניתן להבין שהציפייה של סוני היא לביקוש גבוה מאוד מצד השחקנים. 

כמובן שאנחנו עוד לא יודעים מה הולך לקרות ואם סוני תעמוד בציפיות שהציבה לעצמה, ולמעשה לא נדע עד שישתחררו הדו"חות הפיננסיים שלה בסביבות חודש אפריל, אבל אין ספק שזה נראה מבטיח בינתיים: כל מי שניסה להשיג את ה-PS5 במכירה מוקדמת בישראל יעיד שהמלאי אזל מהר מאוד (תוך 46 דקות אם להיות מדוייקים) - וכך, מסתבר, גם בכל שאר העולם כשסוני מתכננת להגיע ליום ההשקה עם מלאי חדש וגדול יותר בתקווה הפעם לעמוד בביקוש. למרות שתהליך ההזמנה המוקדמת לא הלך חלק בכל מקום - אי אפשר להתעלם מהביקוש הגבוה, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לו, ההייפ. 

אז מה אתם חושבים על העתיד של PS5? האם הוא יהיה יותר מצליח מאחיו הקטן ה-PS4, שמכר לא פחות ממאה מיליון יחידות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:12 07.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    ואוו 15 מיליון קונסולות זה המון חומר גלם, כוח אדם ושעות עבודה ...
    לפחות הסינים לא ישארו בלי עבודה בזמן הקרוב D:

  2. 2

       | פורסם ע"י