הרשמה

Mojang מכריזה על Minecraft: Education Edition

האם יהיה לנו שיעור מיינקראפט בכתות?

מיקרוסופט רוכשת את תוכנת הלימוד המבוססת על מיינקראפט

חברת Majong הודיעה היום דרך הדף הרשמי שלה כי היא תתחיל לעבוד על גרסה חדשה ל-Minecraft בשם Education Edition.

"במהלך השנים האחרונות, מחנכים מרחבי העולם השתמשו במיינקראפט כדי לחקור נושאים שלאו דווקא עולים לראש כשחושבים על על עולמנו מבוסס הקוביות. מאז 2011, MinecraftEdu - גרסה של מיינקראפט הנבנתה בשביל כיתות לימוד, היתה בשימוש במעל ל-40 ארצות".

אם תתפסו היום ילד ממוצע בבית ספר יסודי ותשאלו אותו מה הדרך הכי טובה ללמוד, התשובה הראשונה שלו תהיה "מיינקראפט". מבנה העולם הפתוח של המשחק מאפשר לכל שחקן לחוות אותו בצורה שונה: שחקנים יכולים להתמקד על הקמת מבני ענק, חקר של הסביבה וחיפוש אוצרות, יצירת קשר עם שחקנים אחרים ואת כל זה תמצאו בגרסה הרגילה של המשחק. בסביבה המיועדת לחינוך אפשר לעשות הרבה יותר וללמד התמצאות במרחב, פתירת בעיות וחידות, סדרי עדיפויות, שיתוף פעולה בין תלמידים ועוד. ברמה המתקדמת יותר, תלמידים יוכלו להפוך לחלק אינטגרלי מפיתוח המשחק ולהיכנס לרמת הקוד - נשמע כמו דרך מהנה במיוחד ללמוד תכנות!

אחרי תקופה ארוכה בתור גרסה לא-רשמית למשחק המיועדת למחנכים ומפותחת על ידם, מיקרוסופט רכשה את MinecraftEdu כדי לצלול לעומק הנושא ולמקסם את הפלטפורמה החדשה. מחנכים מרחבי העולם יוכלו לתת את דעתם על הפרויקט בפורום מיוחד הנפתח בשביל כך ובכך לדחוף את הפלטפורמה החדשה אפילו עוד קדימה. הרעיון הוא שמורים מכל העולם יחלקו מערכי שיעור וילמדו אחד את השני דרכים חדשות ללמד בתוך העולם האינסופי של מיינקראפט, כדי שבעתיד הקרוב נוכל לראות שיתופי פעולה או תחרות ידידותית בין הכיתות בכפר הגלובלי.

גרסה נסיונית של Mminecraft Education Edition תהיה זמינה בחינם החל מחודשי הקיץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:22 06.06.2016 | עומרי עומרי (אורח)

    ההם יש לימודים בארף ישראל

  2. 2

       | פורסם ע"י