הרשמה

אפל תכריז על האייפונים החדשים עוד שבוע וחצי

האייפון 6S והאייפון 6S Plus

ב-9 לספטמבר ייחשפו דגמי האייפון החדשים של אפל ואולי גם אייפד חדש

ביום חמישי האחרון הכריזה אפל על מועד אירוע השקת האייפונים החדשים. כמדי שנה, אפל נוהגת לעשות את האירוע המדובר במהלך חודש ספטמבר, וגם השנה לא יוצאת מן הכל, כי האייפונים החדשים יוכרזו ב-9 בספטמבר באולם חדש בסן פרנסיסקו המכיל 7000 מושבים. אז מה צפויה אפל להכריז באירוע?

החברה צפויה להכריז על שני דגמי אייפון חדשים: האייפון 6S והאייפון 6S Plus. לא הרבה ידוע על צמד המכשירים החדש, אך אפל לא צפויה לערוך שינויים דרסטיים כיאה לסדרת ה-S של אפל. החידוש המרכזי צפוי להיות ההוספה של פיצ'ר ה-Force Touch - טכנולוגיה מיוחדת אשר צפויה לבצע פעולות שונות בהתאם לעוצמת הלחץ המופעלת על מסך המגע. בנוסף, השמועה אומרת שאפל צפויה להביא לנו חיישן מצלמה חדש והפעם הוא לא יהיה ברזולוציית 8 מגה פיקסל - אלא 12 מגה פיקסל, מה שאומר שנוכל לצלם גם ב-4K.

שמועות נוספות בימים האחרונים דיברו על כך שאפל צפויה להציג טפטים מונפשים למסך הבית של האייפונים החדשים. הרעיון  כבר קיים ב-Apple Watch וזה יהיה מעניין לראות כיצד אפל תיישם את הפיצ'ר באייפון.

ומה עוד אתם שואלים? השמועות אומרות שיש גם אייפד חדש וגדול ברשימת ההכרזות של אפל, ואפילו הנוכחות של ה-Apple TV עדיין על הפרק, למרות שהסיכוי שנראה את אפל מכריזה על הדגם הבא של הסטרימר שלה הוא קטן. החלק המשמעותי הנוסף של האירוע יתרכז במערכות ההפעלה השונות של אפל כמו ה-iOS 9, watchOS 2 וכמובן ה-OS X El Capitan, מה שאומר שהעדכונים צפויים להגיע בימים שלאחר אירוע הכרזת האייפונים החדשים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י