הרשמה

Playstation 4 שולטת ב-70% עד 90% משוק הקונסולות באירופה

כך לטענתה של סוני

לטענת נציג סוני, קונסולת ה-PS4 שולטת ביד רמה על השוק האירופאי

נשיא החטיבה האירופאית של אולפני הבידור של סוני (SCEE) ג'ים ראיין (Jim Ryan) סיפר מוקדם יותר החודש שקונסולת ה-PS4 שולטת בנתח שוק של לא פחות מ-70% משוק הקונסולות, כך נמסר מנציג סוני לאתר VG247.

ג'ים ראיין טען כי "יש לנו הובלת שוק משמעותית מאוד" והמשיך והסביר את השליטה של הקונסולה באירופה בדבריו: "יש לנו הובלת שוק בכל מדינה באירופה והובלה משמעותית באירופה הקונטיננטלית. אני לא חושב שנתח השוק קטן יותר מ-70% אחוזים, ולעיתים קרובות גדול יותר מ-90% אחוזים באירופה הקונטיננטלית."

בעוד שמצב שוק הקונסולות האירופי מאפשר לקחת סיכונים גדולים יותר עם משחקים כמו Project Dreams שהוכרז בכנס E3 האחרון, המשמעות היא שהחברה לא מרגישה שום לחץ להוריד מחירים. "במיוחד באירופה... המומנטום שלנו מאוד משמעותי... אנחנו מרוצים מהמחיר ומהערך שהוא מציע חזרה."

"צרכנים, באופן שווה ויותר חשוב, נראים גם הם כמרוצים מהמחיר הקיים והתמורה שהוא מציע. אנחנו נשאיר אותו איפה שהוא כרגע." ההתייחסות למחיר היא מעניינת מאחר ומיקרוסופט הכריזה על הורדת מחיר שתהפוך את חבילת הבסיס של ה-Xbox One לזולה יותר מהמקבילה של ה-PS4.

ראיין גם התייחס בדבריו לעובדה שרוב מסיבת העיתונאים של החברה עסקה במשחק שצפויים להגיע ב-2016 ומעבר לכך והתייחס למשחקי צד שלישי הצפויים לצאת בעונת החגים הקרובה: "אני חושב ש-Star Wars Battlefront נראה פנטסטי לחלוטין. אני למעשה ביקרתי ב-DICE כדי לראות אותו לפני שלושה חודשים, והדרך שבה דברים התקדמו... אני חשבתי שזה נראה מהמם לחלוטין."

"אנחנו מרוצים מאוד מהעבודה עם EA על הכותר הזה בפרט. כמובן שעכשיו החבירה לשותפות עם Acitivision בנוגע ל-Call of Duty היא בעלת חשיבות ענקית עבורנו."

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י