הרשמה

תוך יומיים: Fallout Shelter הרוויח יותר מ-Candy Crush!

המשחק המפתיע של Bethesda כבש את שוק הקז'ואל

משחק הספין-אוף ל-Fallout 4 עבור פלטפורמות המובייל הצליח להפוך לאחד מכותרי ה-iOS המצליחים בכל הזמנים

ההכרזה המפתיעה שהגיעה במהלך מסיבת העיתונאים של Bethesda ב-E3 2015 הצליחה להניב פירות: יומיים בלבד לאחר שהושק, המשחק לאייפדים ולאייפונים Fallout Shelter הגיע למקום השלישי ברשימת האפליקציות הרווחיות ביותר ב-iTunes. מעל Fallout Shelter ניתן למצוא את משחקי האסטרטגיה מרובי המשתתפים Clash of Clans ו-Game of War: Fire Age.

הסיפור הכי מעניין מאחורי ההצלחה האדירה של Fallout Shelter הוא שהמשחק פשוט העיף את אחד המשחקים המצליחים ביותר בכל הזמנים - Candy Crush Saga של חברת King מהמקום השלישי בקטגוריית המשחקים הרווחים ביותר לראשונה מאז ינואר 2013. בנוסף, בין התאריכים 15-18 ביולי היה Fallout Shelter המשחק שהורד הכי הרבה בארצות הברית, אנגליה, קנדה ואוסטרליה.

Bethesda הכריזה על השקתו של Fallout Shelter ב-15 ביוני במהלך מסיבת העיתונאים הראשונה שלה בתערוכת E3. המשחק הוא חינמי לגמרי ואינו כולל חפצים שוברי שיוון אשר ניתן לרכוש בכסף אמיתי, אלא רק Lunch Boxes אשר מכילים כל מיני צ'ופרים שגם אותם ניתן להשיג דרך הגעה להישגים במשחק. עוד יתרון הוא שהמשחק לא דורש חיבור לרשת, מה שאומר שתוכלו לשחק בו בכל מקום ומתי שתרצו.

ההכנסות של Fallout Shelter בשבוע ההשקה שלו עדיין לא זמינות לקהל הרחב, אבל ע''פ אתר Think Gaming ההכנסות של Candy Crush Saga עומדות על כ-946 אלף דולר ביום, אז אפשר רק לדמיין כמה רווחי יותר המשחק החדש של Bethesda.

Fallout Shelter זמין כרגע אך ורק לאייפד ולאייפונים ונמצא כרגע בפיתוח עבור פלטפורמת האנדרואיד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:42 22.06.2015 | טל טל (אורח)

    תגידו מתי יוצא לאנדרואיד!!!!

  2. 2

    21:09 22.06.2015 | אריאל רחמימוב אריאל רחמימוב

    כפי שצויין בפסקה האחרונה בכתבה, המשחק נמצא עדיין תחת פיתוח עבור האנדרואיד ומועד שחרורו לא ידוע.

  3. 3

    08:41 23.06.2015 | אזדרכת אזדרכת (אורח)

    סתם הייפ למשחק לינארי מסריח. פולאאוט מת כשהכריזו על המשחק.

  4. 4

    13:42 23.06.2015 | ArchPsion ArchPsion

    מעניין כמה אפל שילמו להם בשביל בלעדיות שהיה שווה להם לא להוציא את המשחק לפלטפורמה בעלת פלוס מינוס פי שלוש\ארבע (תלוי בשוק) משתמשים לכמה חודשים.

  5. 5

       | פורסם ע"י