הרשמה

רשמי: מכשיר ה-OnePlus 2 יגיע עם המעבד העוצמתי בשוק

האם OnePlus תצליח לפתור את בעיית החימום יתר?

מכשיר הדגל הבא של OnePlus יזכה למעבד המובייל העוצמתי ביותר בשוק - אבל האם האנדרדוגית הסינית תצליח לפתור את בעיית חימום היתר הידועה?

בשנה שעברה, חברה אלמונית בשם OnePlus הדהימה את עולם המובייל כאשר חשפה את ה-One, מכשיר דגל עוצמתי שמחירו היה כמחצית מזה של המתחרים הגדולים (Galaxy, Nexus וכו'). למרות שהמכשיר מהווה גם כיום אלטרנטיבה זולה ועוצמתית בעיקר בגלל המחיר שממשיך לצנוח, באופן טבעי עיני כולם נשואות לעבר הדגם הבא. אחרי המון שמועות שרצו ברשת בחודשים האחרונים, היצרנית הסינית חשפה היום פיסת מידע ראשונה לגבי מכשיר הדגל הבא שלה, ה-OnePlus 2.

ה-OnePlus 2 יגיע עם המעבד העוצמתי ביותר כיום בשוק, ה-Snapdragon 810 של חברת קוואלקום ביחד עם המאיץ הגרפי Adreno 430. חברת OnePlus טוענת שהיא ביצעה אינספור בדיקות עם מעבדים אחרים, אך בסופו של דבר תמיד היא חזרה ל-810 של קוואלקום, אשר הוכח כמוביל בתחום בכל מה שנוגע למהירות, ריבוי משימות וחיי סוללה. ערכת השבבים המתקדמת תאפשר צילום וידאו ברזולוציית 4K, ביצועים טובים יותר במשחקי תלת מימד, ביצועי מצלמה מעולים ועוד. אולם, ל-Snapdragon 810 יש גם בעיה לא פשוטה בכלל - התחממות יתר.

התחממות היתר של המעבד זוהתה לראשונה במכשיר LG G Flex 2 של הענקית הקוריאנית והיא השפיעה באופן מסוים על ביצועי המכשיר, דבר שהרתיע חברות נוספות מלהשתמש בערכת השבבים. ב-OnePlus אומרים שלא תהיה בעיה ב-OnePlus 2 והוא יהיה "קר יותר מתמיד". האם יש בזה משהו? ובכן, מסתבר שהחברה הסינית תשתמש בגרסא חדישה יותר של המעבד - גרסא 2.1. הגרסא המעודכנת אמורה לשפר את הביצועים, להתאים את עצמה יותר לממשק המשתמש ולמנוע התחממות יותר- לפחות לכך אנו מקווים.

ב-OnePlus הבטיחו לחשוף עוד פרטים בפרק הזמן הקרוב אבל בנתיים, יש גם שמועות שרצות ברשת ומפזרות עוד פיסות מידע לגבי המכשיר המצופה. ע''פ אותן שמועות, המכשיר יגיע עם כ-3 ג'יגה ראם, ביחד עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD. בנוסף, ישנם שמועות ש-OnePlus תשיק מכשיר נוסף לצד מכשיר הדגל, והמחירים ינועו בין 300-400 דולר. זכרו שמדובר רק בשמועות, לכן כדאי להתייחס אליהן בהתאם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י