הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של אפריל

והפעם - כפול משחקים! Assassin's Creed IV, Army of Two 2, Gears of War Judgment ועוד

כפי שהובטח עם המשחקים החינמיים של חודש מרץ, מיקרוסופט מעלה הילוך והחל מחודש אפריל נוכל ליהנות מכפול משחקים! בכל חודש נקבל שני משחקים חינמיים ל-Xbox One, וארבעה משחקים חינמיים ל-Xbox 360. כמו תמיד, המשחקים האלה זמינים רק למנויי שירות הפרימיום Xbox Live Gold. לכבוד אפריל יש לנו אוסף מרשים של משחקים איכותיים בחינם - אולי הוא אפילו מספיק טוב בשביל להתחדש במנוי Gold אם עדיין לא עשיתם?

Xbox 360

Gears of War Judgment

החל מה-1 ועד ה-15 לחודש אפריל תוכלו ליהנות מ-Gears of War Judgment. אחרי שלושה משחקי Gears of War של יוצרת הסדרה Epic, השרביט עבר לידיהם של People can Fly - והם עשו עבודה לא רעה בכלל! המשחק לוקח אותנו אחורה בזמן ומלמד אותנו על דיימון ביירד (Damon Baird) והחוליה שלו במאבקם נגד גזע ה-Locust שרוצים להשתלט על כדור הארץ.

Terraria

בצד השני של המתרס מחכה לכם משחק קצת פחות אלים וקצת יותר יצירתי ופתוח. Terraria נחשב ל"מיינקראפט הדו-מימדי" והצליח לצבור קהילות חזקות וקריאייטיביות על כל הפלטפורמות עליהן הוא זמין. שווה הורדה! המשחק יהיה זמין יחד עם Gears of War Judgment החל מה-1 לאפריל ועד ה-15 לחודש.

Assassin's Creed IV: Black Flag

החל מה-16 לאפריל ועד סוף החודש תוכלו להוריד את Assassin's Creed IV: Black Flag. לא משנה מה אתם חושבים על סדרת Assassin's Creed המזדקנת, דבר אחד בטוח: אחד המשחקים היותר מוצלחים בסדרה הוא Black Flag, שלקח את הקרבות הימיים שהכרנו ב-AC3 לרמה חדשה של כיף. Assassin's Creed IV: Black Flag מבטיח שעות רבות (מאוד!) של הנאה, עם המון תוכן שיחזיק אתכם לפחות עד המשחקים החינמיים של חודש מאי.

Army of Two: The Devil's Cartel

אם גם אתם אוהבים את משחק היריות שלכם עם חבר טוב ששומר על הגב שלכם, Army of Two: The Devil’s Cartel יעשה את העבודה. במשחק תצטרכו לעבוד עם השותף שלכם כדי להפיל את קרטל הסמים החזק והמאובטח בעולם, ובלי תיאום מושלם וחשיבה טקטית - לא תגיעו רחוק. המשחק יהיה זמין מה-16 לאפריל ועד סוף החודש.

Xbox One

Pool Nation FX

אין בסביבה הרבה משחקי ביליארד\סנוקר שמצליחים להרגיש כמו הדבר האמיתי - וזה מה שהופך את Pool Nation FX לכותר כל כך נדיר. עם גרפיקה מושקעת ומשחקיות מציאותית במיוחד, תוכלו לקבל את חווית הביליארד הכי מציאותית שאפשר כשביד שלכם יש שלט ולא מקל.

Child of Light

והנה משחק שתפס את כולם בהפתעה - Child of Light הגיע אלינו מאולפן קטן של Ubisoft והראה לכולם שאפשר לשלב משחקיות מאתגרת עם פאזלים וקרבות מבוססי-תורות, ולשים את הכל באריזה תמימה ומצויירת שמזכירה ספר ילדים.

זה הכל להפעם! מה דעתכם על ההיצע של מיקרוסופט החודש? שווה להיות מנוי Xbox Live Gold?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י