פייסבוק הייתה מאוד ברורה כשהודיעה שיש לה תוכניות גדולות למציאות מדומה כאשר רכשה את חברת Oculus VR תמורת 2 מיליארד דולר בשנה שעברה.
כריס קוקס (Chris Cox), האחראי על הצעת המוצרים בפייסבוק, הודיע כי החברה החלה לעבוד על יישומים עבור טכנולוגיית המציאות המדומה, אך לא חשף מעבר לכך. למרות המחסור בפרטים מדוייקים יותר, קוקס אומר שהוא חוזה יישומים שיאפשרו למשתמשים לשתף את הסביבה הנוכחית שלהם עם אנשים אחרים, משהו שהוא מאמין יהפוך לדבר נורמלי בקטגוריית המדיה החברתית בעתיד.
חברות Oculus וסמסונג כבר הציגו את הרעיון שלהן למציאות מדומה בפסטיבל Sundance השנה, אך פיתוח לשימוש בזמן אמת עדיין מהווה אתגר טכנולוגי גדול. בנוסף, מארק צוקרברג (Mark Zuckerberg), מייסד פייסבוק כבר הודיעה על כוונתה של החברה לשלב את טכנולוגיית המציאות המדומה של Oculus לליבת החוויה החברתית על מנת לאפשר למשתמשים לשתף חוויות והרפתקאות יחד באינטרנט.
מהי דעתכם על שילוב מציאות מדומה ברשתות ובמדיה חברתית? האם העתיד נראה ורוד או... שחור?
תגובות
1
| פורסם ע"י