הרשמה

כנס Google I/O 2017 יתקיים ב-17 למאי

חידושים לאנדרואיד, Chrome ו-Android Wear

על הפרק - עדכונים לאנדרואיד, Android Wear ואולי התייחסות למיזוג אפשרי בין אנדרואיד ל-Chrome

Google I/O, כנס המפתחים השנתי של חברת גוגל יתחיל השנה ב-17 למאי ויימשך כשלושה ימים עד ל-19 למאי. הכנס יתרחש כמובן באמפיתיאטרון Shoreline בעיר Mountain View בקליפורניה.

כמדי שנה, גוגל מקיימת את כנס המפתחים על מנת לעבור על שלל הפלטפורמות שלה ולהציג את החידושים הצפויים, בין אם זה מדובר באנדרואיד, Chrome, Android Wear ועוד. גוגל נוהגת להכריז על גרסאות חדשות והיא גם מציגה גרסאות להדגמה עם פרשנויות של המפתחים. כמובן שאחד הדברים שכולם הכי מחכים לו הוא העדכון הבא של מערכת ההפעלה אנדרואיד, וע''פ ניסיון העבר, כמעט בטוח שנראה גרסא ראשונית מאוד של העדכון החדש. בנוסף, השמועות על מיזוג אפשרי של אנדרואיד ו-Chrome ממשיכות לצוף ולא מן הנמנע שגוגל תתייחס גם לזה במידה וזה באמת נכון. 

כמובן שנראה התייחסות לגרסא 2.0 של מערכת ההפעלה לשעונים חכמים, Android Wear שצפויה להגיע בקרוב, ואפילו ישנם אנשים מאוד אופטימיים שאומרים שגוגל תכריז אולי על ממשיך דרכו של מכשיר ה-Pixel שיצא לא מזמן, אבל אנחנו לא היינו בונים על זה בכלל. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:23 27.01.2017 | מה מה (אורח)

    איפה ראיתם מיזוג בין אנדואיד וכרום? יש אולי מיזוג בין כרום OS ולבין אנדרואיד. אבל כרום OS תמיד היה סוג של אנדרואיד, רק שהיכולות המלאות של המערכת הפעלה היו לא נגישות למשתמש. לעומת זאת הדפדן כרום אפילו לא בכוון של להריץ אנדרואיד, למרות שזה בעצם רעיון לא רע.

  2. 2

       | פורסם ע"י