הרשמה

כך מפתחי The Talos Principle התמודדו עם פיראטים

דרך מקורית להעניש את מי שלא רכש את המשחק

מוקדם יותר החודש הושק למחשב משחק חשיבה בשם The Talos Principle, וכמו כל משחק אי פעם - גם הוא סבל מנזקי הפיראטיות והופץ ברשת להורדה בחינם. אולם, המפתחים ב-Croteam לא יצאו פראיירים והכניסו למשחק "עונש" במיוחד עבור הפיראטים.

אתר IGN דיווח על המשתמש הראשון שספג לא רק את העונש על פיראטיות, אלא גם את השיימינג האינטרנטי שבא אחריו. מפיצת האינדי Devolver פרסמה היום ציוץ המשבח את המפתחת Croteam. על מה בדיוק? על פוסט בפורומים של Steam עם בעיה מוזרה שחווה אחד השחקנים: "אחרי שפתחתי את הדלת השניה של המגדל, כל המעליות הפסיקו לעבוד. כל פעם שאני רוצה להגיע לאנשהו, המעליות פשוט עוצרות באמצע הדרך [...]"

התשובה שהמשתמש הזה קיבל היתה יקרה מפז: "מזל טוב, נראה שאתה הראשון להראות לעולם האינטרנט מה Croteam עשתה הפעם כדי להעניש פיראטים :) אתה צריך להיות גאה בעצמך, זה יהיה בכל חור באינטרנט תוך 30 דקות הייתי אומר..."

זו לא הפעם הראשונה ש-Croteam חשבה על דרך מעניינת להעניש פיראטים. במשחק Serious Sam 3: BFE, בגרסה הפיראטית היתה מפלצת אדומה בלתי-פגיעה שהורגת את השחקן במכה אחת. הפיראט שכתב את הפוסט, אגב, הוא לא היחיד בתקופה האחרונה שסבל משיימינג באינטרנט: גם פיראטים ב-Fac Cry 4 נתפסו על חם כאשר המשחק יצא לחנויות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י