הרשמה

סרטונים מתוך Halo 5 דלפו לרשת

ומה גרם לזעם המעריצים?

בזמן שמעריצי Halo מחכים בקוצר רוח להשקה של Halo: Master Chief Collection הכולל את ארבעת המשחקים המקוריים בחבילה אחת, דליפה קטנה מהלילה האחרון עוררה את זעמם. כחלק מהחבילה האטרקטיבית של ה-Master Chief Collection, כל רוכשי האוסף יהיו זכאים לנסות את מצב הרשת של Halo 5 ולקבל הצצה לעתיד של סדרת Halo. אולם, לפי 3 סרטונים קצרצרים שדלפו לאינטרנט לאחרונה - לא בטוח שזה העתיד לו מצפים המעריצים.

הדליפה היתה מורכבת משלושה סרטונים באיכות נמוכה המרכיבים 15 שניות בסה"כ ומראים קטעי משחקיות קצרים מתוך Halo 5: Guardians. הסרטונים הספיקו מאז להיעלם מהרשת, אך הסרטון שכבר הצליח לעצבן את המעריצים חשף ירי של אחד הנשקים "בין כוונות", כלומר דרך כוונת הנשק. למי שלא מכיר, רוב הנשקים בסדרת Halo לדורותיה לא איפשרו ירי מדוייק דרך כוונות אלא רק מהמותן. הנשקים היחידים שכן איפשרו לכוון בצורה זו הם הנשקים המדוייקים כמו רובי צלפים ורובי קלעים, ומהסרטון היה אפשר להסיק שמעתה כל הנשקים יאפשרו ירי עם הכוונת. ככה או ככה, בינתיים אי אפשר להגיד שום דבר על המשחק בוודאות אז גם בתור מעריצים שרופים של המשחק, לא היינו דואגים לגבי השינוי הזה. 

אם נמאס לכם מהשמועות ואתם רוצים מידע אמין היישר מהמקור, חברת 343 תדאג לספק לנו הכל בכנס Halofest שיחל בהמשך היום. אם הסרטונים המדוברים יצוצו שוב ברשת - אנו נדאג לעדכן את הכתבה. 

Halo: The Master Chief Collection יגיע ל-Xbox One ב-11 בנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:06 10.11.2014 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    תכלס זה עשה לי את החיים קשים כשלא יכולתי לפגוע בהם

  2. 2

       | פורסם ע"י