אם זה תלוי בחברת Sledgehammer, נגמר הסיפור של Quick Scoping (או ירי מהיר בין כוונות) - לפחות בכותר החדש בסדרת Call of Duty.
בראיון לאתר 3News אמר מייקל קונדרי (Michael Condrey), מנכ"ל Sledgehammer Games כי צוות הפיתוח עבד קשה כדי לאזן את כל התפקידים במשחק. "תנו לי לנסח את זה כך: נשקי הצליפה לא הולכים להיות עוצמתיים מדי ביחס לשאר הנשקים במשחק". היכולת לשלוט ולהיות טוב ברובה צלפים תהיה שווה ליכולת לשלוט בכל כלי נשק אחר".
"עשינו מספר דברים כדי לדאוג שצלפים לא יוכלו לנצל את יכולותיהם. למשל, יש תוספות לנשקים שייחודיות רק לאותו סוג נשק מסוים. היכולת לעשות דבר דמוי "Quick Scope" עם רובה סער (Assault Rifle) היא חשובה. אבל אתה לא רוצה שתהיה את אותה יכולת לצלפים".
למי שלא מכיר את המונח "Quick Scope", מדובר ביכולת נרכשת במשחקי יריות מגוף ראשון כמו Call of Duty. נעשה שימוש בטקטיקה הזו בעיקר במצבי הרשת. צלפים, בעיקר בטווחים קצרים, ישתמשו ביכולת ה"כוונת המהירה" כדי להינעל על המטרה שלהם. בשנייה שהכוונת תעלה, ואם וכאשר יזוהה השחקן היריב מיד על הכוונת, תתבצע הירייה. דבר שיגרום למוות ודאי על ידי כדור אחד.
Call of Duty: Advanced Warfare יושק למחשב האישי, Xbox 360, Xbox One, Playstation 3 ו-Playstation 4 ב-4 בנובמבר.
תגובות
1
| פורסם ע"י