*הראיון פורסם במקור באתר Game Banshee, ותורגם לעברית ע"י אור ברכה, חבר קהילת NWN*
עכשיו כש-NWN2 על המדפים כבר כמה חודשים, חשבנו שאולי הגיע הזמן לבדוק עם החבר'ה באובסידיאן כדאי לראות מה התכניות שלהם לגבי משחק המשך בחודשים או הקרובה, על השאלות ענה ריאן רושינסקי, מאובסידיאן.
שאלה: איזה פידבק קיבלתם מהקהילה אחרי השחרור של המשחק?
תשובה: בשחרור של משחק המשך כמו בכל מקרה של משחק המשך, יש תגובות חיוביות ושליליות.
אני חושב שלרוב הקהילה פשוט היו בעיות עם הדרישות מערכת, אפילו התגובות השליליות הן מחבר'ה שרוצים שNWN2 יצליח, וזו המטרה שלנו להמשיך ולתמוך באנשים האלה.
שאלה: החבר'ה ב-BioWare הביעו את דעתם לגבי ההמשך?
תשובה: הם כן ביקשו כמה עותקים, שזה דבר טוב, BioWare תמיד תמכו בObsidian ואנחנו לקחנו את עצותיהם ודעותיהם ברצינות.
שאלה: האם הורשמת מהמודולים ששוחררו ע"י הקהילה עד עתה?
תשובה: ללא ספק מספר מודולים הרשימו אותי.
אנו לוקחים כל בעיה שעלולה להווצר בזמן היצירה ומוסיפים אפשרויות ומאפיינים חדשים לתוך הפאצ'ים שלנו ככה שלבונים יהיה קל יותר.
שאלה: קיים פרוייקט כלשהו שמשך את תשומת ליבך בצורה מיוחדת?
תשובה: אני לא יודע היכן להתחיל.
לפעמים אני ממש נדהם מהיצירתיות והזמן שבטח לוקח ליצור דברים שאנחנו לא ידענו שאפילו אפשריים.
אחד שינה את גובה המים בכך שהוא הפך אותם לטקסטורה ונתן לה "אפקט מים".
הם הצליחו לעשות זרמים למטה מהרים, או לבה זורמת מהרי געש, זה מדהים.
שאלה: מה התכניות שלכם לתמיכה במשחק בזמן הקרוב?
תשובה: אין לנו תאריך אבל אנחנו ממשיכים לתמוך במשחק, והמעריצים שקנו אותו, אני יודע שכרגע אנחנו עובדים על פאצ' חדש, ועל תכניות לשניים נוספים.
שאלה: חוץ מתיקוני באגים, יש לכם תכניות לשנות תוכן (ציוד, פיטים, קסמים וכו')?
תשובה: אנחנו עושים את זה כבר, זה בעיקר אפשרויות ומאפיינים, אני לא רוצה להגביה את הציפיות יותר מדי, אבל אנחנו עדיין יוצרים תוכן, עכשיו זה עניין של איך ומתי אנחנו רוצים שהוא יצא.
שאלה: במבט לאחור, יש משהו בפיתוח של NWN2 שהיית רוצה לשנות?
תשובה: תמיד יש דברים בפיתוח שאנשים היו רוצים לשנות, אפילו במשחקים המצליחים ביותר. אני אישית הייתי רוצה להיות מעורב מההתחלה, אני אוהב לראות את תהליך היצירה.
שאלה: הייתם צריכים לחתוך או להוריד אפשרויות או תוכן בגלל עלויות או הגבלות זמן?
תשובה: כן... ואנחנו עדיין עושים פרצופים עצובים על זה. בכל מקרה, אנחנו ממשיכים לעבוד על המשחק ועל הפאצ'ים.
אנחנו מוסיפים עוד ועוד מאפיינים שרצינו להוסיף ולתקן את הקמפיין.
שאלה: באיזה מהמאפיינים של NWN2 אתה הכי גאה?
תשובה: עבודת הצוות. זה מדהים, התשוקה שלחבר'ה האלה יש. כאיש מותש וזקן, אני רואה את ההתרגשות והתשוקה ואני רוצה לחבוט בהם בפרצוף. אבל ברצינות, אני לא יכול לחשוב על קבוצה יותר אינטלגנטית ומסורה לעבוד איתה.
שאלה: מהם לדעתך הכוחות הגדולים ביותר של המשחק?
תשובה: הכוח ליצור עולמות הוא כמובן כוח ענק, אבל הכוח הגדול ביותר הוא האנשים שממשיכים ליצור את העולמות האלה.
שאלה: חוץ מדיקין, לא ראינו עוד דמויות מהמשחק המקורי במשחק ההמשך. יש סיכוי שנראה אותם בהמשך ההתפתחות של המשחק?
תשובה: אנחנו לא הולכים לשנות את הקמפיין הרשמי בNWN2 כדי להוסיף דמויות מNWN.
אבל אם הייתי בן אדם שמהמר, לא הייתי שם את כספי בהתערבות שאומרת שלא נראה דמויות מNWN "אף פעם".
שאלה: יש תכניות ל"מודולי פרימיום" כמו שראינו במשחק המקורי?
תשובה: כרגע הדברים ממשיכים להתפתח, ברגע שתהיה החלטה תצא הודעה רשמית.
שאלה: המשחק מציע יותר קלאסים וגזעים מהמשחק הראשון והחבילות שלו ביחד, האם זה פוגע בסיכוי שנראה תוכן חדש בהרחבה או תוספת בעתיד?
תשובה: לא! יש מספיק של דברים שאנחנו יכולים להוסיף להרחבה או תוספת כלשהיא. נכון לעכשיו, אנשים היו כל כך יצירתיים ומצאו דרכים לעבוד בתוכן חדש בעזרת התוכן והחוקים הנוכחיים, שזה מטריף את הדעת.
שאלה: אם הרחבה לNWN2 תקבל אור ירוק (אם היא עוד לא קיבלה), איזה תוכן אתה אישית היית רוצה לראות במשחק?
תשובה: אני אישית הייתי רוצה להוסיף רמות אפיות, גזעים חדשים, מקצועות חדשים, יותר יצורים, ויותר אפשרויות מלאכה...
אני יכול להמשיך לשער אבל בתקווה בקרוב אני לא אצטרך...*קריצה*
*הראיון פורסם במקור באתר Game Banshee, ותורגם לעברית ע"י אור ברכה, חבר קהילת NWN*
תגובות
1
| פורסם ע"י