הרשמה

כך נראה הבקר של Mortal Kombat X

עיצוב מיוחד למשחקי מכות

גיימרים שאוהבים משחקי מכות מתחלקים לשני סוגים: אלה שמשחקים עם שלט רגיל, ואלה שמשחקים עם ארקייד סטיק כמו שיש במכונות המשחק שאנחנו מכירים מהילדות. הבעיה בשלטים ה"רגילים" של קונסולות ה-Xbox והפלייסטיישן היא שהם לא מותאמים למשחקי מכות וקשה יותר לבצע איתם מהלכים. עד כה לא שמענו על שלט ייעודי למשחקי מכות על הקונסולות החדשות (Xbox One ו-PS4) אך יוצרי Mortal Kombat המצופה הרימו את הכפפה וישיקו אחד עבור שתי הקונסולות.

הבקר, שנחשף לאחרונה בכנס Gamestop Expo, יושק עבור ה-Xbox One וה-PS4 בצמוד להשקה של Mortal Kombat X. העיצוב המיוחד כולל 6 כפתורי פנים: ארבעת הכפתורים המוכרים בנוסף ל-L1 ו-R1 (או LB ו-RB על ה-Xbox). יש לבקר רק שני כפתורים אחוריים במקום ארבעה, ורק ג'ויסטיק אחד במקום שניים + פאד חצים.

העיצוב שלו מינימליסטי וא-סימטרי כדי שהשחקן יוכל לתפעל את כפתורי הפנים ביתר נוחות. כפתורי התפריט שלו נמצאים בצד האחורי במקום מלפנים, ונראה שהשלט יושק רק בגרסה חוטית. כמובן שהעיצוב הנוכחי נתון לשינויים עד ההשקה אבל כרגע זה נראה כמו אפשרות מצויינת למי שבאמת אוהב משחקי מכות ורוצה את הבקר המושלם. חוץ מ-Mortal Kombat X, הבקר יתאים למשחקי מכות אחרים כמו Killer Instinct ו-Injustice וכן למשחקי ארקייד שלא דורשים יותר מג'ויסטיק אחד. כמו שאתם יכולים לנחש, כל משחק המתרחש בחלל תלת מימדי (כמו משחקי יריות) ידרוש מכם לחזור השלט המקורי.

תוכלו לראות את השלט בתמונות למטה. מה אתם חושבים על העיצוב? האם זה משהו שתהיו מוכנים לקנות למרות שאין תמיכה בכל המשחקים?

Mortal Kombat X יושק ב-14 באפריל לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י