זה לא חדש שתאגידי משחקים יוצרים שיתופי פעולה עם חברות מזון, ביגוד וכו' כדי ליצור שיתופי פעולה מועילים ולכבוש את קהל הגיימרים. מהלכים כאלה בדרך כלל גוררים גם לא מעט ביקורת, אבל כשמדובר ב-Call of Duty אנחנו כבר יודעים שהסדרה חסינה לכל סוג של ביקורת ותמיד תגיע לנתוני מכירות מרשימים בלי קשר לטיב המשחק או שיתופי פעולה מפוקפקים.
מי שגר בארה"ב יוכל לקנות שניים ממוצרי המזון האהובים על הגיימרים: החטיף דוריטוס והמשקה מאונטיין דיו (Mountain Dew), ולקבל בתוך השקית קוד שיתן לו בונוסים שונים בתוך Advanced Warfare. הבונוס הזה יכול להיות פריט תלבושת בלעדי, או תוספת זמנית לנקודות הנסיון (EXP) או לאספקת קרב (Supply Drops).
Call Of Duty: Advanced Warfare יושק ב-4 בנובמבר לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא ולמחשב האישי. מה אתם חושבים על שיטת השיווק הזו? האם הייתם קונים את המוצרים המדוברים כדי לקבל בונוסים בתוך המשחק? ספרו לנו בתגובות!
תגובות
1
12:02 26.08.2014 | WarFox89
עוד הוכחה לכמה הסדרה הזאת מגוחכת ומתומחרת. בנוסף זה מחזק את הטענה שכל הגיימרים שמנים ובתולים שאוכלים חטיפים ושותים משקאות מזיקים לבריאות.
2
10:54 27.08.2014 | imaorangegoat
מה שהמפתחים עושים ומחליטים ב call of duty לא אומר כלום על האנשים שמשחקים.
3
| פורסם ע"י