הרשמה

נחשפו משחקי ה-PS Plus לחודש אוגוסט

Crysis 3, Fez ועוד!

אחרי שקיבלנו השבוע את רשימת המשחקים החינמיים לשחקני Xbox באוגוסט דרך שירות Games with Gold, הרשימה המתחרה לשחקי הפלייסטיישן מיהרה להגיע. אז אם יש לכם מנוי PlayStation Plus, אלו המשחקים שתוכלו להוריד בחינם במהלך חודש אוגוסט:

PlayStation 4

Road Not Taken

Road not Taken הוא משחק אקשן\תפקידים מאתגר עם סגנון חמוד שמזכיר את הסרטים המצוירים של פעם. אם התחברתם למשחקים כמו The Binding of Isaac, Rogue Legacy או Unepic - אל תחשבו פעמיים.

FEZ

אם יש 5 משחקי פלטפורמה שאתם פשוט חייבים לשחק גם אם מעולם לא התחברתם לז'אנר, Fez נמצא גבוה ברשימה. אנחנו משחקים גיבור שכל חייו גר בעולם דו מימדי לחלוטין. ואז, ברגע אחד, חייו משתנים כשהוא מגלה את המימד השלישי בעולם. זהו אחד המשחקים הממכרים בז'אנר, ותוספת מצוינת לאוסף יצירות האינדי שאפשר למצוא על ה-PS4.

PlayStation 3

Proteus

Proteus הוא עוף מוזר בגלל שהוא לא בנוי כמו משחק רגיל. התפקיד שלכם הוא פשוט לחקור את העולם המיוחד, יפהפה והזוי שאתם נמצאים בו. הוא לא מתאים לכל אחד, אבל מי שינסה אותו יגלה את ההנאה הצרופה והערך האומנותי בחקר העולם של Proteus.

Crysis 3

אם אינדי זה פחות הקטע שלכם - אין בעיה! קבלו את Crysis 3, הכותר האחרון בסדרה פורצת הגבולות של Crytek. זהו אחד המשחקים היפים והמרשימים ביותר שתוכלו להריץ על ה-PS3 שלכם, ומצב הרשת התחרותי שלו יכול לתת לכם הפוגה מבורכת מ-Battlefield 4 ו-CoD: Ghosts.

PS Vita

Metrico

עוד עוף מוזר, Metrico לוקח אותנו לעולם האינפוגרפים - עלוני המידע האלה שכוללים המון מרשמים, טבלאות והשוואות. כל אלה מרכיבים את השלבים במשחק הפלטפורמה המיוחד הזה.

LEGO Harry Potter Years 5-7

אם חשבתם שמשחקי LEGO מתאימים רק לגילאים הקטנים יותר - הורידו את המשחק הזה ותיווכחו שזה לא המצב. הם כיפיים, זורמים, עשויים טוב וכשהם בחינם - אסור לסרב להם.

אז מה דעתכם על ההיצע של PS Plus לחודש הקרוב? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י