הרשמה

מה מצפה לנו השבוע?

פינת כל הפינות!

אתר Vgames גאה להשיק פינה יומית חדשה ומשעשעת!

ראשית כל, אסביר בקצרה על הקונספט: החל ממחר, תעלה בכל יממה, פינה חדשה ומשעשעת בקהילות האתר. רעיון הפינה היומית נברא להנאתכם, ואנו בצוות עומלים ושוקדים על יצירת ערך מוסף כל הזמן! חשוב לזכור - פינות חדשות עשויות להחליף ישנות, ואחרות אף ישארו בסטטוס קבע - דבר אינו חקוק באבן!

ביום שני
סרטון משעשע - פינה זאת תציג בפניכם מגוון סרטונים משעשעים מאתר YouTube, אשר קשורים בדרך זו או אחרת למשחקי הקהילות שלנו. בין אם קפיצת אדם מחלון גבוה ב-GTA, או גמד מתאבד ב-Molten Core של WoW, האפשרויות הן בלתי מוגבלות!

ביום שלישי
פינת "הידעת?" - רוצים מידע על המתרחש מאחורי הקלעים בעולם הגיימינג? דברים שאולי נסתרו מעיניכם החשדניות? רוצים לדעת כיצד סובבים גלגלי השיניים בתעשיית משחקי המחשב? אולי מידע על צוות האתר עצמו? האפשרויות הן בלתי מוגבלות. בפינה זאת תמצאו כל שלא חלמתם לדעת על כל המי-ומי.

ביום רביעי
פינת הקהילה המשקיעה - בכל שבוע תבחר קהילה אחת, מבין מבחר הקהילות שלנו, ואנו ניתן לה את אור הזרקורים, אותו הרוויחה כה ביושר. בפינה ינתן מידע כללי על הקהילה הנבחרת ועל תכנים משעשעים שנכתבו בה, מי כתב אותם, ועוד! זכרו להשקיע, אנו רואים הכל!

ביום חמישי
טיפ שבועי + סיכום השבוע - במסגרת הפינה יתנתו טיפים לגבי מערכת הקהילות, מערכת הזהב שתבוא ואף טיפים למשחקים שונים. כמו כן, יכתב סיכום שבועי של פינות השבוע, עם כל האירועים הבולטים שהתרחשו, ומבט חטוף על האירועים שיתרחשו בשבוע שלאחר מכן. פינת הסיכום השבועית אינה קשורה לסיכום השבוע הכללי של אתר Vgames, אלא מתנהלת בצורה עצמאית לחלוטין.

השארו מעודכנים, יש הרבה באופק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:57 21.01.2007 | Alpha Alpha

    המממ מעניין בהחלט.

    תומר שולת!!!1

  2. 2

    15:00 21.01.2007 | תומר אהרונסון תומר אהרונסון

    אכן, אני שולת בכה. D:

  3. 3

       | פורסם ע"י