הרשמה

לינדזי לוהאן הגישה תביעה על GTA V

האם הדמות לייסי ג'ונאס מבוססת על לוהאן?

זוכרים שבשנה שעברה שמענו על הכוונה של השחקנית לינדזי לוהאן לתבוע את יוצרי GTA V על שימוש בדמות שלה? אז נראה שהתביעה אכן יוצאת לדרך, כך לפי סוכנות AP. לוהאן תצטרך להוכיח בבית המשפט שהדמות Lacey Jonas מתוך GTA V היא ה"מקבילה" שלה בעולם המשחק, למרות שחברת Rockstar לא שילמה תמלוגים או ביקשה רשות מלוהאן לעשות שימוש בפרטים מחייה.

במבט ראשון זה אמנם נראה כמו תביעת סרק בלי הרבה סיכויי הצלחה, אך כשמסתכלים על הראיות רואים סיכוי לא רע בכלל של לוהאן לחלוב כמה מליונים טובים מ-Rockstar והמפיצה Take Two:

1. באחת התמונות השיווקיות של המשחק יש בחורה בלונדינית שמצלמת את עצמה על החוף. יש לה דמיון מסוים ללוהאן, אבל את זה אפשר להגיד על כל בחורה בלונדינית ומושכת.

2. כאן זה מתחיל להיות מעניין... באחת המשימות במשחק, דמות הדומה-ללוהאן קוראת לגיבורי המשחק להגן עליה מצלמי פפארצי.

3. והנקודה הכי משכנעת בקייס של לוהאן - באחד החלקים במשחק, הגיבורים צריכים לתפוס שחקנית מפורסמת על חם ולצלם קלטת סקס שלה, וכל זה קורה במלון שאטו-מרמון ב"מערב הוליווד" של המשחק - אותו מלון בו לוהאן שהתה רבות בעבר ואף התגוררה שם למשך תקופה.

לייסי ג'ונאס, הדמות במשחק, נועדה להיות "השחקנית המפונקת והמשוגעת" של GTA V, והיא מבוססת לא רק על לוהאן אלא על לא מעט שחקניות אחרות. אז מי ינצח כאן לדעתכם? לוהאן או יוצרי המשחק?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י