הרשמה

Dragon Age: Inquisition יכלול דמות "לגמרי הומוסקסואלית"

המינוח "לגמרי הומוסקסואלית" כבר הספיק ליצור מחלוקת

הדמות Dorian במשחק Dragon Age: Inquisition היא הרבה דברים: מכשף אכזרי, שהגיע ממשפחה עשירה, שאוהב את הכוח שכישוף נותן לו ועוקץ עם הערות סרקסטיות בכל הזדמנות... אבל מה שהפך את דוריאן בן רגע לדמות שנויה במחלוקת זו העובדה שהוא הומוסקסואל, או לדברי הכותב: "גיי מלא" (במקור: "Fully Gay"). מי ששיחק קצת במשחקים של BioWare כמו Dragon Age או Mass Effect כנראה כבר יודע למה התכוון דייויד גיידר (David Gaider), הכותב של Dragon Age: Inquisition: מאחר ואנו יכולים לבחור דמות של זכר או נקבה, ולפתח יחסים עם דמויות משני המינים, זה הופך הרבה מהדמויות במשחק ל"דו מיניות" - גם את הדמות הראשית, אם זאת הבחירה שלכם במשחק. מכאן ש"גיי לחלוטין" זו דמות עם העדפה מינית אחת, מה שפותח אפשרויות כתיבה יותר מעניינות בהתאם לבחירות של השחקן.

אך כמו תמיד, כשגאווה וגיימינג נפגשים זה מתכון מושלם למחלוקת. המינוח "Fully Gay" כבר הספיק לקבל ביקורת בטוויטר על כך שהוא פוגעני: "מה רע בלהגיד 'זה השותף הגיי הראשון שכתבתי'?" גיידר ניסה להסביר את עמדתו אך לא נחל הרבה הצלחה. בפועל, דוריאן יהיה הדמות הראשונה בעולם של Dragon Age שתיכתב בתור גיי. זה יתבטא באישיות שלו ובאינטראקציות שלנו איתו, אבל אל תצפו לדמות מוחצנת או סטריאוטיפית. אחרי הכל, "גיי" זאת רק אחת מהתכונות הרבות שמרכיבות את דוריאן. 

Dragon Age: Inquisition יגיע אלינו ב-7 לאוקטובר עבור ה-PC ,Xbox 360 ,Xbox One ,PS3 וה-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:10 01.07.2014 | sorce sorce

    שיצא כבר המשחק הזה :O אני מחכה לו כבר כולכך הרבה זמן >.<

    לא בדיוק הבנתי מה הבעייה עם מה שהוא אמר. במשחק הראשון היו 2 דמויות שהיו סטרייטיות לחלוטין. מי ששיחק במשחקים של ביוואר יודע שמבחינת יחסים בין דמויות במשחקים הם מנסים לתת לשחקן את כול האפשרויות.
    כול הביקורת הזאת נשמעת כמו הרעש שהיה בmass effect כשגילו ששחקנים יוכלו לנהל רומן עם חייזרית... עד כמה שאני זוכר איזה אירגון של הורים ניסה להעלות את המגבלת גיל שלו למבוגרים בלבד בגלל זה -.- וההורים בעצמם הודו שהם לא ראו בכלל את המשחק.

    ככה זה כשנותנים לאנשים שאפילו לא משחקים להביע דעה.

  2. 2

       | פורסם ע"י